facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Dialog 3000Skylla
Datacentrum TH Brno
Další
Předchozí
4/24
 
Název datového centraDatacentrum TH Brno
Datum zápisu / aktualizace 23. 8. 2016 / 10. 12. 2020
Provozovatelitself s.r.o.
AdresaPálavské náměstí 4343/11, Brno-Vinohrady, 628 00
Telefon+420 533 383 333
E-mailobchod@itself.cz
WWWwww.itself.cz/cs/sluzby/housing/datacentrum-brno
Charakteristika datacentra
Umístění datacentraPálavské náměstí 4343/11, Brno-Vinohrady, 628 00
Rok založení1999
Rozloha datového centra875
Kapacita300 (racků)
Tier úroveň Čtyřdílná klasifikace Tier popisuje rozdíly ve vybavenosti datových center pro zajištění dostupnosti jejich služeb. Čím vyšší úroveň Tier, tím lepší vybavenost datacentra a vyšší záruka dostupnosti služby.
Tier I: datacentrum má pouze jedinou cestu napájení, chlazení a rozvodů, bez redundantních komponent, poskytuje dostupnost 99,671%.
Tier II: datacetrum má pouze jedinou cestu napájení, chlazení a rozvodů, má redundantní komponenty, poskytuje dostupnost 99,741%.
Tier III: datacentrum má více cest napájení, chlazení a rozvodů, ale pouze jedna cesta je aktivní, má redundantní komponenty a je možno provádět paralelně údržbu, poskytuje dostupnost 99.982%.
Tier IV: datacentrum má více aktivních cest napájení, chlazení a rozvodů, má redundantní komponenty, je odolný proti chybám, poskytuje dostupnost 99.995%.


level III
PUE Hodnota PUE udává energetickou efektivnost datového centra. Říká nám, kolik energie je skutečne vynaloženo na provoz ICT technologií a kolik na obslužné technologie (chlazení, osvětlení, provozní režie,…)
Ideální PUE je 1,0. Např. hodnota PUE 1,1 udává, že na 1 kW příkonu ICT techniky stačí v průměru 100 W pro obslužné technologie.
1,6
Národní konektivita100 Gbps
Konektivita zahraničí60 Gbps
Zálohovaná konektivita NIX ano
Zálohovaná konektivita zahraničí ano
DalšíPřipojení do centra českého Internetu (NIX.cz) přes 2 nezávislé páteřní trasy zapojené do kruhu a zakončené v CE Colo a v TTC Teleport. Přímý peering s centry peering.cz a Google, vlastní CDN server. Nábor zahraniční konektivity ve 3 lokalitách - Praha, Brno, Bratislava.
Fyzické zabezpečení Způsob fyzického zabezpečení DC např. fyzická ostraha, kamerový systém, přístupové systémy (kartové, biometrické,…) apod.
přístupový systém (čipové karty), fyzický dohled 24/7/365, fyzická autorizace osob, vnější a vnitřní kamerový systém se záznamem, bezpečnostní služba, EZS
Poskytované služby
Housing technologií ano (server housing, rack housing, pronájem podlahového prostoru (footprint), pronájem sálu)
Dodatečná podporaremote hands 24/7/365 (restart, vizuální kontrola stavu, zapůjčení KVM over IP, monitoring dostupnosti)
Doplňkové službyzřízení metalických/optických propojů, likvidace odpadů po instalaci zákaznických zařízení, příjem balíků, prostor pro konfiguraci zařízení, toalety a kuchyňka k dispozici, Wi-Fi připojení k internetu
IaaS ne
Specifikace nabízených služeb typu IaaS
Managed servery fyzické ne
Dostupnost
Managed servery virtuální ne
Dostupnost
Platební model
Forma nabízeného cloud modelu
Technická podpora
Response time v případě poruchy
Fix time v případě poruchy
PaaS ne
Specifikace nabízených platforem
Platební model
Forma nabízeného cloud modelu
Dostupnost
Technická podpora
Response time v případě poruchy
Fix time v případě poruchy
SaaS ne
Specifikace nabízených aplikací
Platební model
Forma nabízeného cloud modelu
Dostupnost
Technická podpora
Response time v případě poruchy
Fix time v případě poruchy
Referenční zákazníci datacentra
ReferenceT-Mobile Czech Republic a.s.
Vodafone Czech Republic a.s.
Dial Telecom a.s.
Interoute Czech s.r.o.
Verizon Czech s.r.o.
 
 
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu
Smazat subjekt Smazat subjekt

GFI
Helios