facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
K2 atmitec
CDESK Service Desk - Editace parametrů produktu

Úpravy v přehledu probíhají moderovaným způsobem. Vždy jsou požadovány kontaktní údaje žadatele o změnu, aby bylo možno ověřit zdroj a oprávněnost požadavku. Po zadání informací o produktu odešlete změny do redakce, kde nám trvá zhruba týden než je ověříme a zadáme na web. Tato manuální kontrola je nutná. Není možné, aby anonymní žádost z webu byla bez prozkoumání ihned zveřejněna. Mějte proto strpení a nezadávejte stejné požadavky na vložení produktu nebo na změny opakovaně.

V případě drobných změn u více produktů či požadavku na jejich odstranění z přehledu kontaktujte prosím redakci za účelem dohodnutí způsobu hromadné editace/odstranění.
E-mail:  
Jméno:  
Příjmení:  
Společnost:  
Telefon:  
Zapamatovat si údaje (vaše kontaktní údaje se uloží do cookies, u dalších formulářů se automaticky předvyplní)

Název produktu
Certifikace dodavatele (ve vztahu k ITSM) Komentář:
Počet konzultantů produktu v ČR Komentář:
Funkčnost systému - Obecné
Řízení práv nad záznamy (role uživatelů) Komentář:
Možnosti reportování mimo systém Komentář:
Exportní formáty Komentář:
Oznámení o změnách a nových událostech v požadavku Komentář:
Založení požadavku různými metodami (web, telefon, email) Komentář:
Důsledné logování událostí a všech změn s časovou značkou Komentář:
Vytváření kopie požadavků Komentář:
Vytváření logických vazeb mezi požadavky Komentář:
Rozlišení stavů požadavku (otevřený, přiřazený k řešení, vyřešený, uzavřený) Komentář:
Získávání zpětné vazby od zákazníků (dotazník spokojenosti) Komentář:
Spojování požadavků Komentář:
Fulltext vyhledávání v požadavcích Komentář:
Automatické vytváření opakovaných úloh (např. záloha, kontrola...) Komentář:
Práce se šablonami pro odpověď na běžné otázky Komentář:
Hromadné změny stavu požadavků Komentář:
Funkčnost systému - Incident management / Řešení závad
Automatické počítání priority nebo SLA na základě dopadu a naléhavosti Komentář:
Monitorování SLA (minimálně čas první reakce a čas do vyřešení) Komentář:
Průběžné sledování SLA přímo nad otevřenými požadavky Komentář:
Výkonostní dashboardy v reálném čase Komentář:
Možnost vytvářet vazby na CI (zařízení),kterách se závada týká Komentář:
Šablony pro často opakující se požadavky Komentář:
Skrývání interní komunikace mezi řešiteli před žadatelem Komentář:
Oznámení a eskalace dle různých podmínek (neřešení, blížící se termín) Komentář:
Možnost vkládání textů ze znalostní báze při komunikaci Komentář:
Funkčnost systému - Request fulfilment / Plnění žádostí
Jednoduché zařazení a kategorizace požadavků Komentář:
Jednoznačné rozlišení žádostí (requestů) a incidentů Komentář:
Self-service interface, kde zákazník vybírá z katalogu nabízených služeb Komentář:
Řízení pracovních postupů (workflow) Komentář:
Automatizovaný proces schvalování Komentář:
Reportování stavu plnění žádostí Komentář:
Funkčnost systému - Problem management / Správa problémů
Jednoznačné rozlišení problémů od requestů a incidentů Komentář:
Výchozí workflow pro řešení problémů s možností dalších úprav Komentář:
Spojení problémů s poskytovanou službou, systémem nebo zařízením Komentář:
Seznam známých chyb a problémů dostupný řešitelům nebo žadatelům Komentář:
Funkčnost systému - Change management / Správa změn
Výchozí workflow pro řešení změn s možností dalších úprav Komentář:
Automatizovaný proces schvalování ve vazbě na různé členy CAB (poradní výbor pro změny) Komentář:
Seznam plánovaných změn a jejich plán s termíny odstávek Komentář:
Podpora Agilních metod řízení změn Komentář:
Provoz systému
Provoz v cloudu Komentář:
Provoz na vlastním serveru (on-premise) Komentář:
Podpora adresářových služeb (výčet) Komentář:
Podpora clusteringu Komentář:
Podpora integrace přes REST API Komentář:
Mobilní aplikace Komentář:
Uživatelé v ČR
(Počet podniků)
Počet instalací produktu (počet zákazníků) Komentář:
Vybrané reference v ČR
(Jména vč. právní formy)
Referenční zákazníci v ČR Komentář:

   Smazat

Změnit logo produktu *)



Ukázky prostředí nabízených produktů (fotografie, screenshoty)

screenshot 1:    Smazat

Změnit screenshot 1 *)
Popisek:



screenshot 2:    Smazat

Změnit screenshot 2 *)
Popisek:



screenshot 3:    Smazat

Změnit screenshot 3 *)
Popisek:



screenshot 4:    Smazat

Změnit screenshot 4 *)
Popisek:


V případě zájmu o umístění produktového listu, příručky, demoverze nebo ceníku kontaktujte prosím redakci

*) Podporovány jsou pouze formáty JPG, GIF a PNG!
Doporučujeme nahrávat obrázky ve velikosti 1600x1200 pixelů, do 1 MB.




GFI
Helios