eWay
facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Dialog 3000Skylla
CDESK Service Desk
Helios
    Výrobce ALVAO s.r.o., Dodavatel ALVAO s.r.o.
Další
Předchozí
2/4
 
Název produktuCDESK Service Desk
Datum zápisu / aktualizace 20. 4. 2018 / 20. 4. 2018
Název výrobce Inova Logic, s.r.o. Editovat výrobceEditovat výrobce
WWW výrobce www.inovalogic.com
Název dodavatele v ČR SEAL IT Services, s.r.o Editovat nebo přidat dodavateleEditovat nebo přidat dodavatele
Další dodavatelé Přidat dodavatele k tomuto produktuPřidat dodavatele k tomuto produktu
Certifikace dodavatele (ve vztahu k ITSM)ISO 20000
Počet konzultantů produktu v ČR2
Funkčnost systému - Obecné
Řízení práv nad záznamy (role uživatelů) ano
Možnosti reportování mimo systém ano
Exportní formátyXLS
Oznámení o změnách a nových událostech v požadavku ano
Založení požadavku různými metodami (web, telefon, email) ano
Důsledné logování událostí a všech změn s časovou značkou ano
Vytváření kopie požadavků ano
Vytváření logických vazeb mezi požadavky ne
Rozlišení stavů požadavku (otevřený, přiřazený k řešení, vyřešený, uzavřený) ano
Získávání zpětné vazby od zákazníků (dotazník spokojenosti) ano
Spojování požadavků ano
Fulltext vyhledávání v požadavcích ano
Automatické vytváření opakovaných úloh (např. záloha, kontrola...) ano
Práce se šablonami pro odpověď na běžné otázky ano
Hromadné změny stavu požadavků ano
Funkčnost systému - Incident management / Řešení závad
Automatické počítání priority nebo SLA na základě dopadu a naléhavosti ano
Monitorování SLA (minimálně čas první reakce a čas do vyřešení) ano
Průběžné sledování SLA přímo nad otevřenými požadavky ano
Výkonostní dashboardy v reálném čase ano
Možnost vytvářet vazby na CI (zařízení),kterách se závada týká ano
Šablony pro často opakující se požadavky ano
Skrývání interní komunikace mezi řešiteli před žadatelem ano
Oznámení a eskalace dle různých podmínek (neřešení, blížící se termín) ano
Možnost vkládání textů ze znalostní báze při komunikaci ne
Funkčnost systému - Request fulfilment / Plnění žádostí
Jednoduché zařazení a kategorizace požadavků ano
Jednoznačné rozlišení žádostí (requestů) a incidentů ano
Self-service interface, kde zákazník vybírá z katalogu nabízených služeb ano
Řízení pracovních postupů (workflow) ne (k dispozici v 2019)
Automatizovaný proces schvalování ano
Reportování stavu plnění žádostí ano
Funkčnost systému - Problem management / Správa problémů
Jednoznačné rozlišení problémů od requestů a incidentů ano
Výchozí workflow pro řešení problémů s možností dalších úprav ano (k dispozici v 2019)
Spojení problémů s poskytovanou službou, systémem nebo zařízením ano
Seznam známých chyb a problémů dostupný řešitelům nebo žadatelům ne (k dispozici v 2019)
Funkčnost systému - Change management / Správa změn
Výchozí workflow pro řešení změn s možností dalších úprav ne (k dispozici v 2019)
Automatizovaný proces schvalování ve vazbě na různé členy CAB (poradní výbor pro změny) ano
Seznam plánovaných změn a jejich plán s termíny odstávek ano
Podpora Agilních metod řízení změn ne
Provoz systému
Provoz v cloudu ano
Provoz na vlastním serveru (on-premise) ano
Podpora adresářových služeb (výčet)LDAP
AD
Podpora clusteringu ne
Podpora integrace přes REST API ano
Mobilní aplikace ano
Uživatelé v ČR
Počet instalací produktu (počet zákazníků)20 (partneři, kteří řeší tisíce uživatelů v podnikové a SMB segmentu)
Vybrané reference v ČR
Referenční zákazníci v ČRCOMGROUP, HAUG.LAND
V SR: WBI, EXE, Iservices
Zvětšit obrázek do nového okna
Dashboard řešitele s otevřenými požadavky
Zvětšit obrázek do nového okna
Ukázka nastavení SLA
 
Zvětšit obrázek do nového okna
Ukázka z evidencie plně konfigurovatelné CMDB
Zvětšit obrázek do nového okna
Ukázka z mobilní aplikace
 
Editovat výrobce Editovat výrobce u tohoto produkt
Editovat nebo přidat dodavatele Editovat nebo přidat dodavatele u tohoto produkt
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu
Vložit  produkt na základě tohoto produkt Vložit produkt na základě tohoto produkt
Smazat produkt Smazat produkt