facebook LinkedIN LinkedIN - follow
QML ITSM
    Výrobce ALVAO s.r.o., Dodavatel ALVAO s.r.o.
Další
Předchozí
5/6
 
Název produktuQML ITSM
Datum zápisu / aktualizace 19. 1. 2022 / 19. 1. 2022
Název výrobce Q - COM, spol. s r.o. Editovat výrobceEditovat výrobce
WWW výrobce www.qcom.cz
Název dodavatele v ČR Q - COM, spol. s r.o. Editovat nebo přidat dodavateleEditovat nebo přidat dodavatele
Další dodavatelé Přidat dodavatele k tomuto produktuPřidat dodavatele k tomuto produktu
Certifikace dodavatele (ve vztahu k ITSM)
Počet konzultantů produktu v ČR5
Funkčnost systému - Obecné
Řízení práv nad záznamy (role uživatelů) ne
Možnosti reportování mimo systém ano
Exportní formátyXML, XLS, CSV, vlastní
Oznámení o změnách a nových událostech v požadavku ano
Založení požadavku různými metodami (web, telefon, email) ano
Důsledné logování událostí a všech změn s časovou značkou ano
Vytváření kopie požadavků ano
Vytváření logických vazeb mezi požadavky ano
Rozlišení stavů požadavku (otevřený, přiřazený k řešení, vyřešený, uzavřený) ano
Získávání zpětné vazby od zákazníků (dotazník spokojenosti) ne
Spojování požadavků ano
Fulltext vyhledávání v požadavcích ano
Automatické vytváření opakovaných úloh (např. záloha, kontrola...) ano
Práce se šablonami pro odpověď na běžné otázky ne
Hromadné změny stavu požadavků ano
Funkčnost systému - Incident management / Řešení závad
Automatické počítání priority nebo SLA na základě dopadu a naléhavosti ano
Monitorování SLA (minimálně čas první reakce a čas do vyřešení) ano
Průběžné sledování SLA přímo nad otevřenými požadavky ano
Výkonostní dashboardy v reálném čase ano
Možnost vytvářet vazby na CI (zařízení),kterách se závada týká ne
Šablony pro často opakující se požadavky ne
Skrývání interní komunikace mezi řešiteli před žadatelem ano
Oznámení a eskalace dle různých podmínek (neřešení, blížící se termín) ano
Možnost vkládání textů ze znalostní báze při komunikaci ne (nezadáno)
Funkčnost systému - Request fulfilment / Plnění žádostí
Jednoduché zařazení a kategorizace požadavků ano
Jednoznačné rozlišení žádostí (requestů) a incidentů ano
Self-service interface, kde zákazník vybírá z katalogu nabízených služeb ano
Řízení pracovních postupů (workflow) ano
Automatizovaný proces schvalování ne (nezadáno)
Reportování stavu plnění žádostí ano
Funkčnost systému - Problem management / Správa problémů
Jednoznačné rozlišení problémů od requestů a incidentů ano
Výchozí workflow pro řešení problémů s možností dalších úprav ano
Spojení problémů s poskytovanou službou, systémem nebo zařízením ano
Seznam známých chyb a problémů dostupný řešitelům nebo žadatelům ano
Funkčnost systému - Change management / Správa změn
Výchozí workflow pro řešení změn s možností dalších úprav ne (nezadáno)
Automatizovaný proces schvalování ve vazbě na různé členy CAB (poradní výbor pro změny) ne (nezadáno)
Seznam plánovaných změn a jejich plán s termíny odstávek ne (nezadáno)
Podpora Agilních metod řízení změn ne (nezadáno)
Provoz systému
Provoz v cloudu ano
Provoz na vlastním serveru (on-premise) ano
Podpora adresářových služeb (výčet)AD, LDAP
Podpora clusteringu ne
Podpora integrace přes REST API ne (nezadáno)
Mobilní aplikace ne
Uživatelé v ČR
Počet instalací produktu (počet zákazníků)
Vybrané reference v ČR
Referenční zákazníci v ČR
Editovat výrobce Editovat výrobce u tohoto produkt
Editovat nebo přidat dodavatele Editovat nebo přidat dodavatele u tohoto produkt
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu
Smazat produkt Smazat produkt