facebook LinkedIN LinkedIN - follow
GLPI
    Výrobce ALVAO s.r.o., Dodavatel ALVAO s.r.o.
Další
Předchozí
3/6
 
Název produktuGLPI
Datum zápisu / aktualizace 29. 5. 2020 / 29. 5. 2020
Název výrobce Editovat výrobceEditovat výrobce
WWW výrobce
Název dodavatele v ČR OMNICOM, s.r.o.        Editovat nebo přidat dodavateleEditovat nebo přidat dodavatele
Adresa Tomášikova 64
Telefon +421244452840
E-mail sales@omnicom.sk
WWW dodavatele https://www.omnicom.sk/
Kontaktní osoba Miroslav Hlohovský
Další dodavatelé Přidat dodavatele k tomuto produktuPřidat dodavatele k tomuto produktu
Certifikace dodavatele (ve vztahu k ITSM)
Počet konzultantů produktu v ČR4 (SR-CR)
Funkčnost systému - Obecné
Řízení práv nad záznamy (role uživatelů) ano
Možnosti reportování mimo systém ano
Exportní formátycsv
pdf
slk
Oznámení o změnách a nových událostech v požadavku ano
Založení požadavku různými metodami (web, telefon, email) ano
Důsledné logování událostí a všech změn s časovou značkou ano
Vytváření kopie požadavků ano
Vytváření logických vazeb mezi požadavky ano
Rozlišení stavů požadavku (otevřený, přiřazený k řešení, vyřešený, uzavřený) ano
Získávání zpětné vazby od zákazníků (dotazník spokojenosti) ano
Spojování požadavků ano
Fulltext vyhledávání v požadavcích ano
Automatické vytváření opakovaných úloh (např. záloha, kontrola...) ano
Práce se šablonami pro odpověď na běžné otázky ano
Hromadné změny stavu požadavků ano
Funkčnost systému - Incident management / Řešení závad
Automatické počítání priority nebo SLA na základě dopadu a naléhavosti ano
Monitorování SLA (minimálně čas první reakce a čas do vyřešení) ano
Průběžné sledování SLA přímo nad otevřenými požadavky ano
Výkonostní dashboardy v reálném čase ano
Možnost vytvářet vazby na CI (zařízení),kterách se závada týká ano
Šablony pro často opakující se požadavky ano
Skrývání interní komunikace mezi řešiteli před žadatelem ano
Oznámení a eskalace dle různých podmínek (neřešení, blížící se termín) ano
Možnost vkládání textů ze znalostní báze při komunikaci ano
Funkčnost systému - Request fulfilment / Plnění žádostí
Jednoduché zařazení a kategorizace požadavků ano
Jednoznačné rozlišení žádostí (requestů) a incidentů ano
Self-service interface, kde zákazník vybírá z katalogu nabízených služeb ano
Řízení pracovních postupů (workflow) ano
Automatizovaný proces schvalování ano
Reportování stavu plnění žádostí ano
Funkčnost systému - Problem management / Správa problémů
Jednoznačné rozlišení problémů od requestů a incidentů ano
Výchozí workflow pro řešení problémů s možností dalších úprav ano
Spojení problémů s poskytovanou službou, systémem nebo zařízením ano
Seznam známých chyb a problémů dostupný řešitelům nebo žadatelům ano
Funkčnost systému - Change management / Správa změn
Výchozí workflow pro řešení změn s možností dalších úprav ano
Automatizovaný proces schvalování ve vazbě na různé členy CAB (poradní výbor pro změny) ano
Seznam plánovaných změn a jejich plán s termíny odstávek ano
Podpora Agilních metod řízení změn ano (plugin)
Provoz systému
Provoz v cloudu ano
Provoz na vlastním serveru (on-premise) ano
Podpora adresářových služeb (výčet)LDAP
AD
O356 LDAP

Podpora clusteringu ano
Podpora integrace přes REST API ano
Mobilní aplikace ne
Uživatelé v ČR
Počet instalací produktu (počet zákazníků)5 (https://glpi-project.org/telemetry)
Vybrané reference v ČR
Referenční zákazníci v ČRhttps://glpi-project.org/telemetry
Zvětšit obrázek do nového okna
incident timeline
 
Editovat výrobce Editovat výrobce u tohoto produkt
Editovat nebo přidat dodavatele Editovat nebo přidat dodavatele u tohoto produkt
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu
Smazat produkt Smazat produkt