facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
K2 atmitec
IFS Cloud
    Výrobce QI GROUP a. s., Dodavatel QI GROUP a. s.
Další
Předchozí
26/55
 
Název produktu (verze)IFS Cloud
Datum zápisu / aktualizace 3. 11. 2003 / 18. 3. 2021
Název výrobce IFS AB Editovat výrobceEditovat výrobce
WWW výrobce www.ifsworld.com
Název dodavatele v ČR InfoConsulting Czech s.r.o. Editovat nebo přidat dodavateleEditovat nebo přidat dodavatele
Další dodavatelé CDC Data s.r.o.
Rok uvedení produktu na trh / uvedení aktuální verze2000/2021
Počet konzultantů produktu v ČR47
Nabízené formy implementace systému
On-premise ano
Cloud ano
Hostované řešení ano
Funkčnost systému
Call centrum
Podpora různých komunikačních kanálů se zákazníky ano
On-line přepojení zákazníka na specializovaného operátora ano
Poskytování všech relevantních informací o právě obsluhovaném zákazníkovi operátorům ano
Sběr a vyhodnocování statistických údajů ano
Podpora Dialed Number Indentification Service (DNIS) ano
Podpora Automated Number Identification (ANI) ne
Podpora Interactive Voice Response systems (IVR) ne
Marketing
Podpora List Managementu (seznamy zákazníků, dodavatelů, jejich import a export) ano
Automatizované plánování marketingové kampaně na základě analýz zákazníků ano
Příprava rozpočtů plánovaných kampaní a sledování jejich plnění v průběhu kampaně ne (částečně)
Přesné zacílení kampaní na vybrané zákazníky nebo skupiny ano
Realizace tržních testů (náhodný výběr zákazníků z cílové skupiny) ne
Definování metriky, podle nichž bude hodnocena úspěšnost kampaně ne (částečně)
Realizace jedné kampaně několika komunikačními kanály najednou ano
Sledování reakce zákazníků v reálném čase ze všech komunikačních kanálů ano
Analýza průběžných výsledků probíhajících kampaní ano
Operativní zasahování do provádění marketingové kampaně podle reakcí cílové skupiny ano
Integrace s aplikacemi přímo souvisejícími se zákazníky (call centrum, servis, podpora, ...) ano
Udržování a zpřístupňování báze informací o použitelných komunikačních kanálech ano
Správa informací o zákaznících (vyloučení oslovení jednoho zákazníka dvakrát stejným sdělením) ne (částečně)
Hodnocení výsledků kampaně pomocí různých metrik a kritérií ne
Podpora řízení a realizace propagačních akcí ano
Prodej
Přístup ke všem relevantním informacím o obchodním případu ano
Profil zákazníka ano
Funkce sledování insolvenčního rejstříku ano
Dosavadní kontakty ano
Vynaložené a naplánované náklady ano
Řízení vývoje obchodního případu na základě stanovené metodiky ano
Přístup k základně informací (katalogy, ceny, konkurence, ...) přes web ano
Automatizace korespondence a jejího vyřizování (hromadná korespondence, šablony dopisů, ...) ano
Podpora týmového prodeje vícevrstvými distribučními kanály ne
Automatizace synchronizace dat centrálního serveru a mobilních obchodníků ano
Product Configurator (vytváření nabídky přímo v místě prodeje) ano
Předpovědi objemu prodeje ano
Správa motivačního programu účastníků obchodního procesu ne (částečně)
Servis
Případové analýzy ne
Průchody rozhodovacími stromy ne
Pomocné textové informace (rešerše technické dokumentace) ano
Produktové specifikace ano
FAQ databáze ano
Řešení známých problémů z minulosti ano
Automatické nasměrování požadavků zákazníka na příslušného řešitele ne (částečně)
Řízení garance doby vyřešení požadavku ano
Optimalizace obchodních procesů
Zdokonalování prodejních a servisních procesů ano
Vyhodnocování efektivity prodejních a servisních procesů ano
Grafická evidence procesů a organizačních struktur ano
Simulace procesů a trasování procesů ano
Specializované moduly, funkce nebo nastavení pro různá odvětví
Obsahuje produkt spec. moduly ano
Nasazení v odvětví (např. banky a finance, telekomunikace)průmyslová výroba, zpracovatelský průmysl, strojírenství a dodávky projektů,
správa majetku, údržba a správa služeb, zpracování dřeva, papírenství
energetika a utility, automobilový průmysl,
letectví a obrana
Další vlastnosti systému
Mobilní přístup ano
Architektura a platformy
Architektura systémuklient/server, třívrstvá, komponentová
Platforma systému - operační systém serveruWindows 2000, Windows NT 4, Windows 2000 Server, Linux, IBM AIX, Unix
Platforma systému - operační systém klienta
Možné platformy systému - databázeOracle
Uživatelé celosvětově
Počet instalací produktu (počet zákazníků celosvětově)2200
Uživatelé v ČR a SR
Počet instalací produktu v ČR42 (v ČR a SR)
Pro jakou velikost podniku je produkt určen
- malé podniky (obrat do 250 mil. Kč ročně) ne
- středně velké podniky (obrat 250 mil. - 2 mld. Kč ročně) ano
- velké podniky (obrat nad 2 mld. Kč ročně) ano
Reference
Reference produktu v ČRI.D.C. Holding
Bonatrans
DD Lukavec
United Energy
TOSHULIN
Fimes
EGE
Panav
JSP
Zvětšit obrázek do nového okna
IFS Component Chart
Zvětšit obrázek do nového okna
laptop
 
 
Editovat výrobce Editovat výrobce u tohoto produkt
Editovat nebo přidat dodavatele Editovat nebo přidat dodavatele u tohoto produkt
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu
Smazat produkt Smazat produkt

GFI
Helios