facebook
Exkluzivní partner sekce
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Dialog 3000Skylla
Fabrio
Další
Předchozí
8/20
 
Název produktu (verze)Fabrio
Datum zápisu / aktualizace 15. 2. 2017 / 9. 3. 2020
Název výrobce Merica s.r.o. Editovat výrobceEditovat výrobce
WWW výrobce www.merica.cz
Název dodavatele v ČR Merica s.r.o. Editovat nebo přidat dodavateleEditovat nebo přidat dodavatele
Další dodavatelé Přidat dodavatele k tomuto produktuPřidat dodavatele k tomuto produktu
Rok uvedení produktu na trh2012
Počet konzultantů produktu v ČR5
Funkčnost systému
Optimalizace
Dle úzkých míst ano
Dle závislých seřizování ano
Dle volitelných kritérií ano
Plánování
Strategické ano (What-if analýzy)
Operativní ano
Taktické ano
Dle dopravy ano
Dle dodávky ano
Dle poptávky ano
ATP (Available-to-Promise) Available-to-Promise (ATP) je vhodný zejména pro výrobu na sklad (Make-to-Stock), kdy jsou hotové produkty k dispozici v distribučních centrech, odkud si je zákazníci kupují. Tuto strategii volí především fi rmy z odvětví, pro něž je typická procesní výroba. ano
AATP (Allocated-Available-to-Promise) Allocated-Available-to-Promise (AATP)
rozšiřuje algoritmus ATP o možnost rozdělit hotové produkty mezi jednotlivé zákazníky na základě jejich geografické polohy a jejich postavení v zákaznické hierarchii, s ohledem na vynaložené náklady a možný zisk.
ano (dle zadaných KPI)
CTP (Capable-to-Promise) Capable-to-Promise (CTP) se používá v případě, že požadovaný produkt není k dispozici na skladě hotových výrobků. Ten algoritmus již bere v úvahu výrobní kapacity a zkoumá, kdy budou uvolněny a kdy bude k dispozici materiál pro danou objednávku. CTP se obvykle používá při výrobě (Production-to-Order) a montáži (Assembly-to-Order) na zakázku, v omezené míře také při inženýrských pracech na zakázku (Engineer-to-Order). ano
PTP (Profitable-to-Promise) Profitable-to-Promise (PTP) je relativně nový koncept, který v sobě zahrnuje algoritmy CTP, ATP a vyhodnocení přínosu, který bude konkrétní zakázka pro firmu mít. PTP sčítá všechny náklady a porovnává je s cenou, za niž je zákazník ochoten si daný produkt koupit. PTP je použitelný pro všechny typy výrob. ano (dle zadaných KPI)
Metody
CRP (Continuous Replenishment Planning) ano
VMI (Vendor Managed Inventory) ano
ECR (Efficient Consumer Response) ano
CPFR (Collaborative Planning, Forecast and Replenishment) ano
Zaměření systému
Typ výroby:
Kontinuální ano
Diskrétní ano
Zakázková ano
Dle prognózy ano
Sériovost výroby:
Kusová ano
Sériová ano
Hromadná ano
Odvětví - průmysl:
Automobilový ano
Hutní ne
Chemický, farmaceutický ano
Potravinářský a nápojářský ano
Stavebnictví ne
Strojírenský ano
Textilní, obuvnický ano
OstatníElektrotechnický, Plastikářský, Služby, Servis
Další vlastnosti systému
Používaná implementační metodologie
Certifikace produktu
Architektura a platformy
Architektura systému.NET, intranet, klient/server, komponentová, mobile klient, modulární, objektově orientovaná, tenký klient, třívrstvá, variabilní, vícevrstvá, web
Platforma systému - operační systém serveruWindows Server 2008, Windows Server 2012, Windows Server 2016
Platforma systému - operační systém klientaLinux, MAC OS, Windows 10, Windows 7, Windows 8, Windows XP
Možné platformy systému - databázeMS SQL Server
Uživatelé celosvětově
Počet instalací produktu (počet zákazníků celosvětově)
Uživatelé v ČR a SR
Počet instalací produktu v ČR
Pro jakou velikost podniku je produkt určen
- malé podniky (obrat do 250 mil. Kč) ano
- středně velké podniky (obrat 250 mil. - 2 mld. Kč) ano
- velké podniky (obrat nad 2 mld. Kč) ano
Reference
Průměrná doba implementace u podniku střední velikosti3-9 měsíců (Záleží na připravenosti dalších podnikových procesů)
Reference produktu v ČREPT connector, s. r. o.
ASPERA, spol. s r. o.
MILOS s.r.o.
INAPA s.r.o.
Colognia Press, a. s.
ROTAS STROJÍRNY spol. s r.o.
(video: //youtu.be/DdsrQlIRa2k)
 
Editovat výrobce Editovat výrobce u tohoto produkt
Editovat nebo přidat dodavatele Editovat nebo přidat dodavatele u tohoto produkt
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu
Vložit  produkt na základě tohoto produkt Vložit produkt na základě tohoto produkt
Smazat produkt Smazat produkt