facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
    Výrobce QI GROUP a. s., Dodavatel QI GROUP a. s.
Další
/55
 
Název produktu (verze)
Datum zápisu / aktualizace 31. 5. 2010 / 31. 5. 2010
Název výrobce Václav Petřík - JAZZWARE.CZ Editovat výrobceEditovat výrobce
WWW výrobce www.jazzware.cz
Název dodavatele v ČR Václav Petřík - JAZZWARE.CZ Editovat nebo přidat dodavateleEditovat nebo přidat dodavatele
Další dodavatelé Přidat dodavatele k tomuto produktuPřidat dodavatele k tomuto produktu
Rok uvedení produktu na trh / uvedení aktuální verze2004/2010
Počet konzultantů produktu v ČR2
Nabízené formy implementace systému
On-premise ne (nezadáno)
Cloud ne (nezadáno)
Hostované řešení ne (nezadáno)
Funkčnost systému
Call centrum
Podpora různých komunikačních kanálů se zákazníky ne
On-line přepojení zákazníka na specializovaného operátora ne
Poskytování všech relevantních informací o právě obsluhovaném zákazníkovi operátorům ne
Sběr a vyhodnocování statistických údajů ne
Podpora Dialed Number Indentification Service (DNIS) ne
Podpora Automated Number Identification (ANI) ne
Podpora Interactive Voice Response systems (IVR) ne
Marketing
Podpora List Managementu (seznamy zákazníků, dodavatelů, jejich import a export) ano
Automatizované plánování marketingové kampaně na základě analýz zákazníků ne
Příprava rozpočtů plánovaných kampaní a sledování jejich plnění v průběhu kampaně ne
Přesné zacílení kampaní na vybrané zákazníky nebo skupiny ano
Realizace tržních testů (náhodný výběr zákazníků z cílové skupiny) ne
Definování metriky, podle nichž bude hodnocena úspěšnost kampaně ne
Realizace jedné kampaně několika komunikačními kanály najednou ne
Sledování reakce zákazníků v reálném čase ze všech komunikačních kanálů ne
Analýza průběžných výsledků probíhajících kampaní ne
Operativní zasahování do provádění marketingové kampaně podle reakcí cílové skupiny ne
Integrace s aplikacemi přímo souvisejícími se zákazníky (call centrum, servis, podpora, ...) ne
Udržování a zpřístupňování báze informací o použitelných komunikačních kanálech ne
Správa informací o zákaznících (vyloučení oslovení jednoho zákazníka dvakrát stejným sdělením) ne
Hodnocení výsledků kampaně pomocí různých metrik a kritérií ne
Podpora řízení a realizace propagačních akcí ne
Prodej
Přístup ke všem relevantním informacím o obchodním případu ano
Profil zákazníka ne
Funkce sledování insolvenčního rejstříku ne
Dosavadní kontakty ano
Vynaložené a naplánované náklady ne
Řízení vývoje obchodního případu na základě stanovené metodiky ne
Přístup k základně informací (katalogy, ceny, konkurence, ...) přes web ne
Automatizace korespondence a jejího vyřizování (hromadná korespondence, šablony dopisů, ...) ano
Podpora týmového prodeje vícevrstvými distribučními kanály ne
Automatizace synchronizace dat centrálního serveru a mobilních obchodníků ne
Product Configurator (vytváření nabídky přímo v místě prodeje) ne
Předpovědi objemu prodeje ne
Správa motivačního programu účastníků obchodního procesu ne
Servis
Případové analýzy ne
Průchody rozhodovacími stromy ne
Pomocné textové informace (rešerše technické dokumentace) ne
Produktové specifikace ano
FAQ databáze ne
Řešení známých problémů z minulosti ne
Automatické nasměrování požadavků zákazníka na příslušného řešitele ne
Řízení garance doby vyřešení požadavku ne
Optimalizace obchodních procesů
Zdokonalování prodejních a servisních procesů ne
Vyhodnocování efektivity prodejních a servisních procesů ne
Grafická evidence procesů a organizačních struktur ne
Simulace procesů a trasování procesů ne
Specializované moduly, funkce nebo nastavení pro různá odvětví
Obsahuje produkt spec. moduly ne
Nasazení v odvětví (např. banky a finance, telekomunikace)
Další vlastnosti systému
Mobilní přístup ne
Architektura a platformy
Architektura systémuklient/server
Platforma systému - operační systém serveruWindows 2000, Windows 2000 Server, Windows 2003 Server, Windows NT 4, Windows XP
Platforma systému - operační systém klientaWindows 2000, Windows 2000 Server, Windows 2003 Server, Windows 7, Windows 98, Windows NT 4, Windows Vista, Windows XP
Možné platformy systému - databázeMS Access, MS SQL Server
Uživatelé celosvětově
Počet instalací produktu (počet zákazníků celosvětově)
Uživatelé v ČR a SR
Počet instalací produktu v ČR20
Pro jakou velikost podniku je produkt určen
- malé podniky (obrat do 250 mil. Kč ročně) ano
- středně velké podniky (obrat 250 mil. - 2 mld. Kč ročně) ne
- velké podniky (obrat nad 2 mld. Kč ročně) ne
Reference
Reference produktu v ČR
Editovat výrobce Editovat výrobce u tohoto produkt
Editovat nebo přidat dodavatele Editovat nebo přidat dodavatele u tohoto produkt
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu
Smazat produkt Smazat produkt