facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přihlášení SystemNEWSPřehledy
 
Tematické seriály

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 
Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

 
Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

 
Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

 
Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
 
Partneři webu

Informace o vybrané akci

Tiskni akci

SAP ČR: Poskytněte svým zákazníkům podporu podle jejich očekávání

Pořadatel:  SAP ČR
Od:  9.9.2020 08:00
Do:  11.9.2020 11:00
Stav:  Akce již skončila.
Místo:  online
Město:  online
Popis:
Obrázek akceNebojte se poskytovat zákazníkům nejlepší služby na trhu a odlišit se tak od konkurence. Poskytněte vašim zákazníkům služby podle jejich očekávání. Dnešním trendem mnohých společností jsou komplexní samoobslužné zóny, kde si vyřídí veškeré informace, ale nezapomínejme ani na kontaktní centrum, které dokáže automatizovaně řešit a třídit požadavky zákazníků a plánovat servisní zásah.
Ukážeme si, jak přinést proaktivní řízení a automatizaci vyřizování servisních případů vašich zákazníků. Díky konceptu Intelligent Enteprise dokážete snadno přenést služby vašeho klíčového systému do samoobslužné zóny, kde si zákazník většinu služeb může vyřídit sám. Dokážete poskytnout vašim zákazníkům služby, které doposud měli pouze vaši operátoři na kontaktním centru.
V neposledním případě si ukážeme, jak automatizovat vyřizování servisních případů díky automatickému třídění požadavků anebo jak snadno plánovat vaše servisní pracovníky podle jejich zkušeností a znalostí a zároveň vyfakturovat vaše služby se všemi poskytnutými zásahy a dle zvoleného SLA.

WWW stránka:  https://www.sap.com/cz/cmp/oth...
Vstupné/konferenční
poplatek:  
0
Dostupnost akce:  Pro veřejnost
Typ:  Webinář
Kategorie:  IT profesionál
Kontaktní osoba:
Jitka Valoušková
e-mail: jitka.valouskova@sap.com
Přiložené soubory:  
Mediální partner:  

Vytvoř novou akci na základě této
Inzerce
Kalendář
   leden - 2022   
Po Út St Čt So Ne
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456
   únor - 2022   
PoÚtStČtSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28123456
78910111213
 
Inzerce