Tisk

SAP ČR: Poskytněte svým zákazníkům podporu podle jejich očekávání

Od:  9.9.2020 08:00
Do:  11.9.2020 11:00
Stav:  Akce již skončila.
Místo:  online
Město:  online
Popis:  Nebojte se poskytovat zákazníkům nejlepší služby na trhu a odlišit se tak od konkurence. Poskytněte vašim zákazníkům služby podle jejich očekávání. Dnešním trendem mnohých společností jsou komplexní samoobslužné zóny, kde si vyřídí veškeré informace, ale nezapomínejme ani na kontaktní centrum, které dokáže automatizovaně řešit a třídit požadavky zákazníků a plánovat servisní zásah.
Ukážeme si, jak přinést proaktivní řízení a automatizaci vyřizování servisních případů vašich zákazníků. Díky konceptu Intelligent Enteprise dokážete snadno přenést služby vašeho klíčového systému do samoobslužné zóny, kde si zákazník většinu služeb může vyřídit sám. Dokážete poskytnout vašim zákazníkům služby, které doposud měli pouze vaši operátoři na kontaktním centru.
V neposledním případě si ukážeme, jak automatizovat vyřizování servisních případů díky automatickému třídění požadavků anebo jak snadno plánovat vaše servisní pracovníky podle jejich zkušeností a znalostí a zároveň vyfakturovat vaše služby se všemi poskytnutými zásahy a dle zvoleného SLA.
Pořadatel:  SAP ČR
WWW stránka:  https://www.sap.com/cz/cmp/oth/cz-pomaha/index.html
Vstupné/konferenční poplatek:  0
Dostupnost akce:  Pro veřejnost
Typ:  Webinář
Kategorie:  IT profesionál
Kontaktní jméno:  Jitka Valoušková
Kontaktní e-mail:  jitka.valouskova@sap.com
Přiložené soubory:  
SAP_BC_-_customers_284473_shutterstock_694579021_1.jpg  
Mediální partner:  




© SystemOnLine, časopis IT Systems 2004, 2005