facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přihlášení SystemNEWSPřehledy
 
Tematické seriály

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 
Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

 
Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

 
Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

 
Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
 
Partneři webu

Informace o vybrané akci

Tiskni akci

SAP ČR: Jak automatizovat proces práce se zákazníkem

Pořadatel:  SAP ČR
Od:  27.8.2020 10:00
Do:  27.8.2020 11:00
Stav:  Akce již skončila.
Místo:  online
Město:  online
Popis:
Obrázek akceDnešní doba přináší obrovské požadavky na automatizaci a digitalizaci obchodu a zároveň klade důraz na maximální zjednodušení práce obchodníka přes jednotlivé kanály. Cílem dnešních obchodních oddělení je zautomatizovat opakující se činnosti a minimalizovat množství zapisovaných dat, aby zákazník mohl dostat péči, kterou očekává.
Projdeme si, jak můžete snadno zdigitalizovat většinu práce obchodníka. Scoring modely příležitostí, které radí obchodníkovi a doporučují další postup a výrobky. Snadná konfigurace výrobků, která umožňuje přímo před zákazníkem dělat na první pohled složité konfigurace. Automatizovaný forecast model, který předpovídá plnění s minimálním zásahem obchodníka nebo jeho nadřízeného a zamezuje tvorbu velkého množství tabulek. Digitální plánovaná tras a činností obchodníka, které umožňuje výrazně zrychlit jeho práci a efektivní model školení, který vašim obchodníkům a parterům dokáže přinést potřebné znalosti.
V neposlední řadě si projdeme, jak snadno propojit aktuální stav plnění objednávek s vašimi interními systémy, aby obchodník vždy věděl, co se děje s objednávkou zákazníka. To zároveň umožní obchodníkovi zjistit, jaká je jeho kompenzace z uzavřené příležitosti, kterou digitálně podepíše zákazník a která se automaticky promítne na jeho výplatní pásku díky našemu modelu Intelligent Enterprise.

WWW stránka:  https://event.on24.com/eventRe...
Vstupné/konferenční
poplatek:  
0
Dostupnost akce:  Pro veřejnost
Typ:  Webinář
Kategorie:  IT profesionál
Kontaktní osoba:
Jitka Valoušková
e-mail: jitka.valouskova@sap.com
Mediální partner:  

Vytvoř novou akci na základě této
Inzerce
Kalendář
 
Inzerce