Tisk

SAP ČR: Jak automatizovat proces práce se zákazníkem

Od:  27.8.2020 10:00
Do:  27.8.2020 11:00
Stav:  Akce již skončila.
Místo:  online
Město:  online
Popis:  Dnešní doba přináší obrovské požadavky na automatizaci a digitalizaci obchodu a zároveň klade důraz na maximální zjednodušení práce obchodníka přes jednotlivé kanály. Cílem dnešních obchodních oddělení je zautomatizovat opakující se činnosti a minimalizovat množství zapisovaných dat, aby zákazník mohl dostat péči, kterou očekává.
Projdeme si, jak můžete snadno zdigitalizovat většinu práce obchodníka. Scoring modely příležitostí, které radí obchodníkovi a doporučují další postup a výrobky. Snadná konfigurace výrobků, která umožňuje přímo před zákazníkem dělat na první pohled složité konfigurace. Automatizovaný forecast model, který předpovídá plnění s minimálním zásahem obchodníka nebo jeho nadřízeného a zamezuje tvorbu velkého množství tabulek. Digitální plánovaná tras a činností obchodníka, které umožňuje výrazně zrychlit jeho práci a efektivní model školení, který vašim obchodníkům a parterům dokáže přinést potřebné znalosti.
V neposlední řadě si projdeme, jak snadno propojit aktuální stav plnění objednávek s vašimi interními systémy, aby obchodník vždy věděl, co se děje s objednávkou zákazníka. To zároveň umožní obchodníkovi zjistit, jaká je jeho kompenzace z uzavřené příležitosti, kterou digitálně podepíše zákazník a která se automaticky promítne na jeho výplatní pásku díky našemu modelu Intelligent Enterprise.
Pořadatel:  SAP ČR
WWW stránka:  https://event.on24.com/eventRegistration/EventLobbyServlet?target=reg20.jsp
Vstupné/konferenční poplatek:  0
Dostupnost akce:  Pro veřejnost
Typ:  Webinář
Kategorie:  IT profesionál
Kontaktní jméno:  Jitka Valoušková
Kontaktní e-mail:  jitka.valouskova@sap.com
Mediální partner:  




© SystemOnLine, časopis IT Systems 2004, 2005