google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
Control
 
Tematické seriály
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Informace o vybrané akci

Tiskni akci

Detekce odchodu zákazníka (Churn)

Pořadatel:  ACREA CR, spol. s.r.o.
Od:  3.5.2017 09:00
Do:  3.5.2017 12:30
Stav:  Akce již skončila.
Místo:  Krakovská 7
110 00 Praha 1
Město:  Praha
Popis:
Obrázek akceDetekce odchodu zákazníka patří k nejstarším komerčním dataminingovým úlohám. Vznikla díky potřebě udržování a rozšiřování zákaznického portfolia ve vysoce konkurenčním prostředí, kde platí, že udržení si stávajícího zákazníka není tak finančně náročné jako získání zákazníka nového. Původně úlohu řešily především telekomunikační společnosti, dnes má své místo všude, kde se bojuje o přízeň zákazníků. Z dataminingového pohledu se jedná o supervizovanou úlohu, kdy na základě historické zkušenosti s odchozími zákazníky hledáme obecné vzory chování projevující se před odchodem. Díky nim dokážeme včas detekovat sklony k odchodu u současných zákazníků a jejich zařazením do vhodné retenční kampaně odchodu předejít.

WWW stránka:  http://acrea.cz/centrum-vyuky-...
Kapacita:  40
Vstupné/konferenční
poplatek:  
6800 Kč + DPH
Dostupnost akce:  Pro veřejnost
Typ:  Konference
Kategorie:  IT profesionál
Kontaktní osoba:
Formánková Petra
telefon: +420 234 721 400
e-mail: info@acrea.cz
Mediální partner:  
IT Systems

Vytvoř novou akci na základě této

Banner

  

- Inzerce -

CRM Akademie: On-line školení na téma péče o zákazníky

CCVVíte, jak získat nové zákazníky a jak se lépe starat o ty stávající? Podívejte se na sérii pěti video lekcí a nechte se inspirovat tématy z oblasti řízení vztahů se zákazníky.

  

- Inzerce -

KLEIN automotive zefektivňuje výrobu implementací MES systému COMES

COMES, KleinSpolečnost KLEIN automotive, s. r. o. je přední dodavatel obráběných a tvářených kovových dílů pro automobilový průmysl, např. pro ŠKODA AUTO a další své významné zákazníky.

  

- Inzerce -

Červnové vydání časopisu IT Systems nejen o IT ve výrobě

IT Systems 6/2017Nenechte si ujít nové vydání časopisu IT Systems, ve kterém jsme se věnovali především informačním systémům ve výrobních podnicích, zejména z oblasti automotive a zpracování plastů. Seznámíte se např. s projektem kontroly kvality v Panasonic Automotive Systems, nebo s přínosy implementace MES v podniku KLEIN automotive. Dozvíte se také o možnostech využití metody TOC při řízení dodávek investičních celků pomocí TOC.