- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Třikrát méně reklamací v Moviantu s hlasovým řešením
Společnost Movianto Česká republika s. r. o. je poskytovatelem logistických služeb pro klienty z farmaceutického, biotechnologického a zdravotnického průmyslu. Hlavní činností firmy je skladování a distribuce léčivých přípravků a zdravotnických prostředků. Sklad na okraji Brna nabízí kapacitu 13 000 paletových míst pro skladování v kontrolované teplotě 15-25°C a 2-8°C. Skupina Movianto operuje v současné době v 11 zemích Evropy a je součástí globálního koncernu Owens & Minor, předního světového poskytovatele logistických řešení pro zdravotnictví se sídlem v USA.


Situace před zavedením řešení WMS a hlasového vychystávání
Původně byl sklad v Moviantu řízen prostřednictvím skladového systému bez automatické identifikace, na základě tištěných dokumentů. S vytištěnými podklady prováděli skladoví operátoři na lokacích potřebné úkony a následně pak ve skladovém systému ručně aktualizovali údaje.
Cíle projektu
- minimalizace chyb při skladových procesech
- snížení počtu reklamací
- zvýšení kvality služeb
Řešení
- Analýza skladových procesů.
- Vývoj a implementace hlasového řešení AID konzole na technologii Vocollect
- Dodávka mobilních terminálů Zebra WT4xxx se snímačem na prst, náhlavních sad Vocollect a mobilních tiskáren čárového kódu Zebra
- Vývoj aplikace pro příjem a inventuru.

Výsledek očima zákazníka
„Přínosy zavedení systému automatické identifikace vidíme na první pohled. Systém AID řídí jednotlivé kroky každého procesu a neumožní opomenutí žádného z nich. Systém vyžaduje po pracovnících identifikaci jednotlivých dílčích úkonů a zabraňuje jakékoli neočekávané změně procesu. Riziko chyby se tím snížilo na minimum.“
„Jsme rádi, že nám poklesl počet reklamací - ve srovnání s předchozím stavem zhruba trojnásobně. Dále se zvýšila produktivita práce a rychlost, s jakou jsme schopni reagovat na požadavky klientů. Počet vychystaných řádků se v posledních třech letech výrazně navýšil a tento objem jsme byli schopni zvládnout, aniž bychom museli nabírat nové pracovníky. Nejlepším důkazem přínosu systému AID jsou výsledky každoročních inventur. Velký počet inventurních rozdílů, které jsme měli před zavedením systému, se podařilo snížit na minimum. U některých klientů jsou inventurní rozdíly dokonce nulové.“
„Překvapilo nás, jak dobře naši pracovníci systém přijali. Dále je nespornou výhodou rychlost zaškolení nových pracovníků. Operátoři nemusí mít téměř žádné znalosti o skladu, neboť je systém hladce provází všemi procesy.“


![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |