facebook LinkedIN LinkedIN - follow
BM Servis s.r.o,
Další
Předchozí
15/80
 
Název společnostiBM Servis s.r.o,
Datum zápisu / aktualizace 23. 9. 2016 / 17. 10. 2022
AdresaŠkolní 2235, České Budějovice, 370 10
Telefon+420 387 313 770, +420 601 302 090
Kontaktní e-mailbmservis@bmservis.cz
Webwww.bmservis.cz
Počet zaměstnanců9
Počet konzultantů9
Počet programátorů2
Firma působí na českém trhu ERP od roku1992
Počet realizovaných implementací ERP systému100
Počet aktivních zákazníků dodaných ERP systémů80
Součást sítě partnerů a aktuální dosažená úroveň (v oblasti ERP)business & solution partner pro QI
Certifikáty kvality a odbornosti
Pobočky a přímé zastoupení ve městechEkoN-SYS s.r.o. Červený Kostelec, AcConT s.r.o. Dobříč
Dodávané ERP systémy
Název ERP systémuBílý Motýl
   Původ a lokalizace produktuČR
Název ERP systémuZeMAN
   Původ a lokalizace produktuČR
Název ERP systémuQI
   Původ a lokalizace produktu ČR
Další dodávané ERP systémy
Vlastní nadstavby a doplňková řešení k ERP
Název
   Popis
Název
   Popis
Název
   Popis
Další nabízená řešení ve vztahu k ERP
Nabízené formy implementace ERP systému
On-premise ano
Hostované řešení ano
Cloud ano
Zkušenosti z implementace ERP systému v odvětví
Výrobní podniky
Strojírenství ano
Automobilový a letecký průmysl ano
Potravinářský a nápojářský průmysl ano
Chemický a farmaceutický průmysl ano
Textilní a oděvní průmysl ano
Hutnictví, slévárenství ne
Zpracování plastů ano
Elektrotechnický průmysl ano
Dřevozpracující průmysl ano
Průmysl stavebních hmot ano
Jiná výrobní odvětvíprocesně řízená firma libovolného výrobního odvětví
Obchodní firmy (retail, maloobchod) ano
Distribuce (B2B) ano
Logistika, doprava, spedice ano
Stavebnictví, development ano
Utility ne
Banky ne
Pojišťovny ne
Jiné finanční organizace ne
IT služby ano
Telekomunikace ne
HoReCa (hotely, restaurace, gastro služby...) ne
Veřejný sektor a státní správa (obce, kraje, ministerstva...) ne
Příspěvkové organizace ano
Školství ne
Zdravotnictví ne
Zemědělství (prvovýroba) ano
Další odvětvísportovní klub, knihovna, biskupství...
Reálné zkušenosti z implementace ERP řešení dle velikosti projektu
do 10 uživatelů ano
10 až 25 uživatelů ano
25 až 50 uživatelů ano
50 až 200 uživatelů ano
více než 200 uživatelů ne
Největší realizovaný projekt dle počtu uživatelů70
Vybrané vlastní ERP reference na českém trhu
Jméno referenčního zákazníkaTecnocap s.r.o. Střížovice
Stručný popis projektuVýrobní podnik s cca 300 zaměstnanci. ERP Bílý Motýl je provozován v síti pro cca 30 uživatelů.
Procesní implementace pro oblast marketingu (obchodní kontakty), ekonomických agend (výkaznictví, fakturaci, platby, účetnictví), skladového hospodářství (režijní a jednicový sklad, sklad obalů, celní), oblast obchodu (prodej), TPV a výroby.
Do IS zařazena dokumentace řízení jakosti
Realizováno propojení IS Bílý Motýl® a technologií pracujících s čárovým kódem palet a jednotlivých kartonů v oblasti řízené expedice. Plná integrace s technologickým IS.
Jméno referenčního zákazníkaEXTRUDO Bečice s.r.o.
Stručný popis projektuVýrobce zdravých a funkčních potravin.
40 současně pracujících zaměstnanců + 12 dalších vzdálených připojení prostřednictvím webových licencí.

Informační systém řeší problematiku řízení výrobních zakázek prostřednictvím mobilních termínálů. V systému jsou evidovány receptury a technologické postupy, vznikají zde materiálové žádanky a interní objednávky pro výrobní zakázky. Výdej materiálu na zakázku i naskladnění hotových výrobků jsou realizovány přes mobilní terminál. Informační systém sleduje s ohledem na materiálovou náročnost zakázek stav skladových zásob a podporuje procesy nákupu materiálu.

Informační systém QI podporuje v Extrudu rovněž řízení vztahů se zákazníky, evidenci a sdílení obchodních případů, možnost uplatnění systému bonusových pravidel pro odběratele a další užitečné obchodní agendy. S obchodními partnery lze komunikovat prostřednictvím EDI.

V modulu Personalistika firma řeší svůj systém školení a vzdělávání zaměstnanců. Příjemným pomocníkem je modul pro evidenci, nárokování a výdej ochranných pomůcel. Standardem je evidence majetku.

Všechny operativní procesy (obchod, sklad, výroba) jsou zastřešeny finančními agendami pro práci se závazky, pohledávkami, platbami, evidenci DPH a samozřejmě účetnictví firmy.

Napříč různými moduly lze pohlížet na data s pomocí nástrojů Businees Intelligence, které poskytnou okamžitý přehled a podporu pro manažerská rozhodnutí.

Jméno referenčního zákazníkaAgrospol Czech s.r.o.
Stručný popis projektuObchodní společnost - prodej přípravků na ochranu rostlin, zemědělských produktů, hnojiv a osiv, skladování, doprava i likvidace obalů.
Cca 60 zaměstnanců a dosahuje obratu cca 1 mld. Kč. Procesní implementace pro centrálu a 8 dislokovaných pracovišť a síť obchodních zástupců po celé ČR. Řešení logistiky - oddělené sklady, vlastní doprava, nákup, finance, obchod. On-line informace z nákupních a prodejních procesů, manažerské agregace a analýzy.
Vybrané vlastní ERP reference v zahraničí
Jméno referenčního zákazníka
Stručný popis projektu
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu
Smazat subjekt Smazat subjekt