facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aricoma a.s.
Další
Předchozí
12/80
 
Název společnostiAricoma a.s.
Datum zápisu / aktualizace 21. 9. 2016 / 7. 3. 2024
AdresaVinohradská 1511/230, Praha 10, 100 00
Telefon+420 910 972 111
Kontaktní e-mailsales.applications@aricoma.com
Webwww.aricoma.com/podnikove-aplikace
Počet zaměstnanců1500
Počet konzultantů88
Počet programátorů54
Firma působí na českém trhu ERP od roku1990 (Původní název AUTOCONT, od 2024 název Aricoma)
Počet realizovaných implementací ERP systému300
Počet aktivních zákazníků dodaných ERP systémů188
Součást sítě partnerů a aktuální dosažená úroveň (v oblasti ERP)Microsoft Partner GOLD ERP Competency
Certifikáty kvality a odbornostiISO 9001, ISO 20000, ISO 27001, ISO 14001, ISO 10006
Pobočky a přímé zastoupení ve městechPraha, Brno, Ostrava, Teplice, Zlín, České Budějovice, Bratislava, Žilina
Dodávané ERP systémy
Název ERP systémuMicrosoft Dynamics 365 Supply Chain Management
   Původ a lokalizace produktuzahraniční-lokalizovaný
Název ERP systémuMicrosoft Dynamics 365 Finance
   Původ a lokalizace produktuzahraniční-lokalizovaný
Název ERP systémuMicrosoft Dynamics 365 Business Central
   Původ a lokalizace produktu zahraniční-lokalizovaný
Další dodávané ERP systémy
Vlastní nadstavby a doplňková řešení k ERP
NázevTransport
   PopisTransport je unikátní informační systém pro obor dopravy, spedice a logistiky. Jeho hlavní výhodou je provázání firemní ekonomiky s provozem dopravy v jednom systému.
NázevPramen
   PopisPro lázně, hotely a wellness zařízení nabízíme jedinečné, praxí prověřené, řešení informačního systému Pramen, které pomáhá zlepšovat kvalitu služeb nabízených klientům, zvyšovat efektivitu provozu, řídit ekonomiku a stanovovat strategii dalšího rozvoje.
Systém Pramen je založený na osvědčené robustní platformě Microsoft Dynamics 365 Business Central, což přináší stabilitu a ucelenost. Jednotlivé moduly Pramen podporují veškeré oblasti lázeňství a hotelnictví, od recepce, přes správu ubytovacích kapacit, stravování klientů, rozpis procedur až po nástroje podporující práci lékařů, sester, pracovníků finančních oddělení i manažerů.
O kvalitě tohoto řešení hovoří jeho úspěšný provoz v několika významných lázních v České republice a na Slovensku.
NázevActive CRM
   PopisPodpořte svůj obchodní tým efektivním a rychle nasaditelným online CRM systémem.
Active CRM zajišťuje efektivní řízení obchodního týmu, obchodních příležitostí a jejich priorit. Zajišťuje každodenní agendu, práci z terénu, nabízí práci přímo z Outlooku a sdílení informací napříč firmou.

Active CRM je nástroj pro řízení vztahů se zákazníky, včetně správy a udržování databáze kontaktů a historie komunikace s kontaktem. Pokrývá celý obchodní proces, od identifikace potenciálního zájmu, až po úspěšné uzavření příležitosti. Přizpůsobitelné a přehledné dashboardy poskytují okamžitý přehled nad obchodními příležitostmi i vytížením obchodního týmu.
Další nabízená řešení ve vztahu k ERP
Nabízené formy implementace ERP systému
On-premise ano
Hostované řešení ano (Aricoma Cloud)
Cloud ano (Aricoma Cloud, MS Azure)
Zkušenosti z implementace ERP systému v odvětví
Výrobní podniky
Strojírenství ano
Automobilový a letecký průmysl ano (včetně opravárenství)
Potravinářský a nápojářský průmysl ano
Chemický a farmaceutický průmysl ano
Textilní a oděvní průmysl ano
Hutnictví, slévárenství ano
Zpracování plastů ano
Elektrotechnický průmysl ano
Dřevozpracující průmysl ano
Průmysl stavebních hmot ano
Jiná výrobní odvětví
Obchodní firmy (retail, maloobchod) ano (Active CRM)
Distribuce (B2B) ano
Logistika, doprava, spedice ano (Transport, WMS)
Stavebnictví, development ano
Utility ano
Banky ne
Pojišťovny ano
Jiné finanční organizace ano
IT služby ano
Telekomunikace ano
HoReCa (hotely, restaurace, gastro služby...) ano (Pramen)
Veřejný sektor a státní správa (obce, kraje, ministerstva...) ano
Příspěvkové organizace ano
Školství ano
Zdravotnictví ano (Pramen)
Zemědělství (prvovýroba) ano
Další odvětvívydavatelství a nakladatelství, herní průmysl, neziskové a charitativní organizace
Reálné zkušenosti z implementace ERP řešení dle velikosti projektu
do 10 uživatelů ano
10 až 25 uživatelů ano
25 až 50 uživatelů ano
50 až 200 uživatelů ano
více než 200 uživatelů ano
Největší realizovaný projekt dle počtu uživatelů2442
Vybrané vlastní ERP reference na českém trhu
Jméno referenčního zákazníkaHAVEL & PARTNERS
Stručný popis projektuS vizí, být vedoucí česko-slovenskou právnickou firmou trvale poskytující služby, odpovídající nejvyšším mezinárodním standardům právnické profese, se společnost Havel & Partners rozhodla nahradit původní systém Microsoft Dynamics CRM 2011 za nové, moderní a mobilní řešení pro podporu nadstandardních pracovních i obchodních vztahů s klienty.

Mezi hlavní cíle projektu patřilo zdokonalení organizace marketingových kampaní a eventů s pokročilou nominací a segmentací zákazníků. Nedílnou součástí projektu bylo ošetření přístupů k jednotlivým údajům, na základě stanovených pravidel. Podpora contact a opportunity managementu i propojení s externí službou pro rozesílku mailingu byly klíčovými procesy, které měl implementační projekt řešit.

Požadavky a cíle zákazníka úspěšně plnil navrhnutý a implementovaný systém ACtive CRM – AUTOCONT CRM řešení, vyvinuté na platformě Power Apps především pro oblast activity, contact a opportunity managementu.
Jméno referenčního zákazníkaČSAD Uherské Hradiště a.s.
Stručný popis projektuSpolečnost ČSAD Uherské Hradiště a.s. nahradila zastaralou verzi Microsoft Dynamics a WMS systém jiného partnera novější verzí Microsoft Dynamics 365 Business Central a Warehouse Management System (WMS). Implementace nového řešení umožnila digitalizaci skladových procesů a eliminaci papírové komunikace, zrychlila práci skladníků pomocí mobilní aplikace s podporou QR a čárových kódů a zvýšila přesnost skladových operací. Systém také umožňuje elektronickou výměnu dat s dodavateli a zákazníky pomocí EDI komunikace. Řešení je plně připraveno pro individuální požadavky zákazníka a nabízí efektivní správu skladové kapacity a zpětnou sledovatelnost. Systém funguje v cloudu, což zajišťuje jednoduchý provoz a maximální bezpečnost dat. Použité technologie zahrnují Microsoft Dynamics 365 Business Central a WMS.
Jméno referenčního zákazníkaHB Reavis
Stručný popis projektuFirma HB Reavis provedla upgrade svého systému z AX 2009 na Microsoft Dynamics 365 Finance a Supply Chain Management, aby lépe spravovala více než 230 dceřiných společností v šesti evropských zemích. Projekt cílil na zjednodušení intercompany procesů, konsolidaci a podporu statutárních výkazů, optimalizaci fakturačního modulu a elektronickou komunikaci s bankami. Implementace nového řešení přinesla jednotný systém pro všechny společnosti, zjednodušení konsolidace a optimalizaci fakturačních procesů. Použité technologie zahrnují Dynamics 365 Finance, Dynamics 365 Supply Chain Management a integraci middleware na míru.
Vybrané vlastní ERP reference v zahraničí
Jméno referenčního zákazníkaHeureka Group
Stručný popis projektu
Projekt měl za cíl digitalizovat a automatizovat interní procesy v oblasti financí a controllingu skupiny Heureka Group, působící v několika zemích. Bylo nasazeno jednotné ERP a DMS řešení na bázi Microsoft platformy, integrující funkce Dynamics 365 Finance, Sharepoint a PowerPlatform. Implementace umožnila sjednocení procesů, automatizaci účetních dokladů, bezpapírovou kancelář, efektivní řešení schvalování dokumentů a podporu plánované expanze do zahraničí. Použití finančních dimenzí a kvalifikovaná certifikace faktur přispěly k lepšímu řízení a kontrole. Projekt byl rozdělen do tří etap s postupným roll-outem do dalších zemí a společností skupiny s kontinuálním rozvojem systémů. Spolupráce s lokálními partnery a využití Digitální implementace v Microsoft Teams usnadnily řízení projektu a zajištění jeho úspěchu. Použité technologie zahrnují Microsoft Dynamics 365 Finance, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Power Platform a DocuSign.
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu
Smazat subjekt Smazat subjekt