eWay
facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Exkluzivní partner sekce
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Compas automatizace
LLP CRM s.r.o.
Helios
Další
Předchozí
25/44
 
Název společnostiLLP CRM s.r.o.
Datum zápisu / aktualizace 26. 9. 2018 / 21. 10. 2019
AdresaČeskomoravská 2420/15, 190 00 Praha 9
Telefon+420 284 001 611
Kontaktní e-mailcontact@llpcrm.com
Webllpcrm.cz
Počet zaměstnanců
Počet konzultantů9
Počet programátorů7
Firma působí na českém trhu CRM od roku2015 (2002-2014 jako CRM divize společnosti LLP Prague s.r.o.)
Počet realizovaných implementací CRM systému150
Počet aktivních zákazníků dodaných CRM systémů60
Součást sítě partnerů a aktuální dosažená úroveň (v oblasti CRM)Partner Microsoft (Gold Cloud CRM Partner, Silver Small and Midmarket Cloud Solutions Partner, Silver Application Development Partner)
Partner Avolin
Certifikáty kvality a odbornostiCertifkovaný tým konzultantů a programátorů na úrovni Gold partnera (cca 16 certifikací každé 2 roky)
Pobočky a přímé zastoupení ve městechPraha
Dodávané CRM systémy
Název CRM systémuMicrosoft Dynamics 365
Původ a lokalizace produktu zahraniční - lokalizovaný
Název CRM systémuAvolin Pivotal
Původ a lokalizace produktu zahraniční - lokalizovaný
Název CRM systému
Původ a lokalizace produktuČR
Vlastní nadstavby a doplňková řešení k CRM
NázevObecná webová služba
PopisIntegrační vrstva,která umožňuje výrazně jednodušší konektivitu Dynamics 365 ve formě SOAP webové služby nebo REST API. Může být nasazena do Azure nebo přímo v prostředí zákazníka. Veškeré operace jsou logovány do SQL databáze. Služba umožňuje čtení a zápis do všech entit Dynamics 365 (včetně nově vytvořených). Více na https://llpcrm.cz/llp-plug-ins/.
NázevPropojení na externí rejstříky
PopisSoubor komponent, které umožňují kontrolu a obohacení dat z externích rejstříků – ARES pro Českou republiku, Finstat pro Slovensko a Optem pro Maďarsko. Umožňuje předvyplnění dat při zakládání nového záznamu nebo pravidelnou kontrolu dat pro zajištění jejich aktuálnosti. Více na https://llpcrm.cz/llp-plug-ins/.
NázevSpráva souhlasů GDPR
PopisTato funkcionalita pokrývá celkovou problematiku správy souhlasů vázaných ke kontaktům, zájemcům nebo obchodním vztahům. Pokrývá všechny operace se souhlasy (žádost, udělení, odvolání), definici různých typů souhlasů včetně doby trvání. Obsahuje i funkcionalitu „double opt-it“ pro automatické vygenerování žádosti a možnosti potvrzení přímo z emailu – včetně různých jazkových verzí šablon. Více na https://llpcrm.cz/llp-plug-ins/.
Nabízené formy implementace CRM systému
On-premise ano
Hostované řešení ano
Cloud ano
Zkušenosti z implementace CRM systému v odvětví
Výrobní podniky ano
Obchodní firmy (retail, maloobchod) ano
Distribuce (B2B) ano
Logistika, doprava, spedice ano
Stavebnictví, development ano
Utility ne (nezadáno)
Banky ano
Pojišťovny ano
Jiné finanční organizace ano
IT služby ne (nezadáno)
Telekomunikace ano
HoReCa (hotely, restaurace, gastro služby...) ne (nezadáno)
Veřejný sektor a státní správa ne (nezadáno)
Příspěvkové organizace ne (nezadáno)
Školství ne (nezadáno)
Zdravotnictví ano
Zemědělství (prvovýroba) ne (nezadáno)
Další odvětví
Reálné zkušenosti z implementace CRM řešení dle velikosti projektu
do 10 uživatelů ano
10 až 25 uživatelů ano
25 až 50 uživatelů ano
50 až 200 uživatelů ano
více než 200 uživatelů ano
Největší realizovaný projekt dle počtu uživatelů3200
Vybrané vlastní CRM reference na českém trhu
Jméno referenčního zákazníkaO2 Czech Republic a.s.
Stručný popis projektuImplementace CRM systému Microsoft Dynamics 365 pro celkem 2500 uživatelů v obchodním oddělení, v centru péče o zákazníky a v specializovaném oddělení pre-sales and delivery. Za tento projekt LLP CRM získala prestižní ocenění Microsoft Awards 2015 Winner v kategorii Inovativní řešení na platformě Microsoft Dynamics CRM.
Jméno referenčního zákazníkaSkanska Reality a.s.
Stručný popis projektuImplementace CRM systému Microsoft Dynamics 365 pro optimalizaci komunikace makléřů se zákazníky, centralizaci dat a zefektivnění procesů. V roce 2018 proběhla migrace dat z on-premise do cloudového řešení včetně napojení na Zákaznický portál. Za tento projekt LLP CRM získala prestižní ocenění Microsoft Awards 2018 Winner v kategorii Maloobchod a FMCG.
Jméno referenčního zákazníkaFOXCONN CZ s.r.o.
Stručný popis projektuImplementace cloudového řešení Microsoft Dynamics 365 (dříve Microsoft Dynamics CRM Online) s cílem zefektivnit řízení obchodních příležitostí nejen v České republice, ale i akviziční kampaně v regionu EMEA (Evropa, Střední Východ a Afrika). Za tento projekt LLP CRM získala prestižní ocenění Microsoft Awards 2016 Winner v Kategorii Řešení pro customer engagement.
Jméno referenčního zákazníkaUNIQA pojišťovna a.s.
Stručný popis projektuImplementace CRM systému Microsoft Dynamics 365 pro 250 uživatelů s cílem konsolidovat databázové struktury stávajících i potenciálních zákazníků tak, aby byl jednotný pohled na zákazníky napříč všemi používanými systémy včetně intenzivní podpory marketingových kampaní v rámci automatizace vybraných aktivit, segmentace zákazníků, hromadného mailingu, webového trackingu apod.
Jméno referenčního zákazníkaLMC s.r.o.
Stručný popis projektuImplementace CRM systému Microsoft Dynamics 365 s cílem získat účinné nástroje pro řízení obchodního týmu, kvalitní a okamžitý reporting, detailní kategorizaci klientů, nástroj pro správu obchodních příležitostí a přímé propojení s call centrem.
Vybrané vlastní CRM reference v zahraničí
Jméno referenčního zákazníkaKonica Minolta
Stručný popis projektuImplementace obchodní části CRM v 6 zemích Evropy. Vývoj obousměrné integrace s ERP systémem a napojení na další satelitní aplikace včetně třetích stran.
Jméno referenčního zákazníkaHBO
Stručný popis projektuImplementace pro HBO CEE s centrálou v Budapešti. Nasazení kompletního obchodního procesu akvizici nových partnerů včetně speciálních marketingových akcí a jejich vyhodnocení. Součástí implementace bylo i nasazení komplexního schvalovacího procesu napříč celou firmou a integrace dat do datového skladu.
Jméno referenčního zákazníkaSkanska Reality - Polsko
Stručný popis projektuRollout řešení Dynamics z České republiky, kdy nastavení systému respektovalo rozdíly v business procesech mezi oběma zeměmi. Zároveň došlo k napojení na lokální web s realitami a nasazení dotazníků spokojenosti pro všechny zákazníky.
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu
Vložit  subjekt na základě tohoto subjekt Vložit subjekt na základě tohoto subjekt
Smazat subjekt Smazat subjekt