facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Innovation One s.r.o.
Další
Předchozí
21/37
 
Název společnostiInnovation One s.r.o.
Datum zápisu / aktualizace 16. 11. 2021 / 16. 11. 2021
AdresaBřezenecká 4808, 430 04 Chomutov
Telefon+420736213603
Kontaktní e-mailobchod@innone.cz
Webinnone.cz
Počet zaměstnanců30
Počet konzultantů10
Počet programátorů6
Firma působí na českém trhu CRM od roku2016
Počet realizovaných implementací CRM systému30
Počet aktivních zákazníků dodaných CRM systémů25
Součást sítě partnerů a aktuální dosažená úroveň (v oblasti CRM)Gold Partner Microsoft
Certifikáty kvality a odbornostiMicrosoft Certifikace (aktuálně 25 certifikací)

Vítěz Microsoft Awards 2021

Pravidelná investice do vzdělávání teamu, manažerské dovednosti, GMP (General Management Programme), mezinárodní vzdělávací systém STRUCTOGRAM®, certifikace v oblasti projektového řízení.
Pobočky a přímé zastoupení ve městechPraha, Brno
Dodávané CRM systémy
Název CRM systémuMicrosoft Dynamics 365
Původ a lokalizace produktu zahraniční - lokalizovaný
Název CRM systémuMicrosoft Power Platform
Původ a lokalizace produktu zahraniční - lokalizovaný
Název CRM systémuDaktela
Původ a lokalizace produktuČR
Vlastní nadstavby a doplňková řešení k CRM
NázevInnone framework
PopisUstálená interní metodika provádění pre-study, analýzy, doručení řešení a dalšího rozvoje, na kterou navazuje vlastní softwarový produkt (nadstavba na D365). Framework umožňuje logování jednotlivých úkolů, přidává vývojářské dashboardy a zkracuje čas vývoje i dalšího rozvoje díky systému nástrojů pro komunikaci analytiků a vývojářů.
NázevKonektor s účetním systémem POHODA
PopisKonektor propojuje agendy Dynamics 365 a oblíbeným účetním systémem POHODA. V pravidelných intervalech se synchronizují data mezi D365 a POHODA.
NázevInnone Sales modul - Výpočet DPH
PopisŘešení vkládá do D365 výpočet DPH ve všech obchodních entitách platformy Dynamics 365. Startovací balíček řeší návaznost na českou legislativu, takže vaše Faktura vystavené v D365 bude mít všechny náležitosti daňového dokladu. Pokud použijete ještě konektor POHODA, vystavená faktura se zaúčtuje automaticky do Ekonomického systému POHODA.
Nabízené formy implementace CRM systému
On-premise ano
Hostované řešení ano
Cloud ano
Zkušenosti z implementace CRM systému v odvětví
Výrobní podniky ano
Obchodní firmy (retail, maloobchod) ano
Distribuce (B2B) ano
Logistika, doprava, spedice ano
Stavebnictví, development ano
Utility ano
Banky ano
Pojišťovny ano
Jiné finanční organizace ano
IT služby ano
Telekomunikace ano
HoReCa (hotely, restaurace, gastro služby...) ne
Veřejný sektor a státní správa ano
Příspěvkové organizace ano
Školství ano
Zdravotnictví ano
Zemědělství (prvovýroba) ano
Další odvětvíCestovní ruch
Reálné zkušenosti z implementace CRM řešení dle velikosti projektu
do 10 uživatelů ano
10 až 25 uživatelů ano
25 až 50 uživatelů ano
50 až 200 uživatelů ano
více než 200 uživatelů ano
Největší realizovaný projekt dle počtu uživatelů700
Vybrané vlastní CRM reference na českém trhu
Jméno referenčního zákazníkaCK Fisher + CK Exim Tours + CK New Dama + CK E-Travel
Stručný popis projektuStartérem projektu modernizace obchodních procesů byla fúze cestovních kanceláří Fischer a Exim Tours. Vzniklo zadání pro nové CRM – stvořit řešení, které obslouží lead management od vzniku obchodní příležitosti až po uzavření smlouvy napříč firemními brandy a komunikačními kanály (omni-channel). Projekt pro 700 uživatelů úspěšně dodán ve smluveném termínu, rozsahu i ceně.
Jméno referenčního zákazníkaVodafone (subdodavatel nVision)
Stručný popis projektuTechnologický UpGrade verze systému Dynamics CRM 4.0 na nejnovější verzi Dynamics 365. Součástí technologického projektu bylo také optimalizace procesů s cílem maximálně využít standardní funkcionalitu Dynamics 365.
Jméno referenčního zákazníkaPatria Finance s.r.o.
Stručný popis projektuInnone navrhl nový způsob práce s tzv. “customer journey” (cestou zákazníka). Součásti projektu byla automatizace zákaznických scénářů s využitím marketingové platformy ClickDimensions (nádstavba nad D365). Implementace nového způsobu lead managementu zvýšila konverzi o více jak 20%.
Jméno referenčního zákazníkaNárodní organizace pro ověřování pravosti léčiv
Stručný popis projektuPro klienta provozujeme kompetenční centrum ověřování pravosti léčiv. Pro provoz kompetenčního centra využíváme technologie Dynamics 365, VOiP a ústřednu Daktela.
Jméno referenčního zákazníka
Stručný popis projektu
Vybrané vlastní CRM reference v zahraničí
Jméno referenčního zákazníkaCK Fischer Slovensko
Stručný popis projektuKlon řešení Lead Management, který se úspěšně implementoval v ČR.
Jméno referenčního zákazníkaCuschman Wakefield (Polsko)
Stručný popis projektuImplementace B2B řešení služeb v odvětví komerčních nemovitostí. Tato implementace probíhala jako klon české verze D365.
Jméno referenčního zákazníkaKRD (Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko)
Stručný popis projektuCentrální Lead Management společnosti v jediné instanci Dynamics 365. Klient dostal pod kontrolu obchodní příležitost ve všech zemích a mohl tak efektivněji plánovat dodávky a CashFlow.
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu
Smazat subjekt Smazat subjekt