facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Exkluzivní partner sekce
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přihlášení SystemNEWSPřehledy
 
Tematické seriály

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 
Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

 
Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

 
Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

 
Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
 
Partneři webu
Enehano Solutions s.r.o.
Další
Předchozí
18/48
 
Název společnostiEnehano Solutions s.r.o.
Datum zápisu / aktualizace 3. 3. 2021 / 3. 3. 2021
AdresaVáclavské nám. 837/11, 110 00 Praha, Česká republika
Telefon+800 024 313
Kontaktní e-mailinfo@enehano.cz
Webwww.enahno.cz
Počet zaměstnanců65
Počet konzultantů59
Počet programátorů38
Firma působí na českém trhu CRM od roku2016
Počet realizovaných implementací CRM systému34
Počet aktivních zákazníků dodaných CRM systémů
Součást sítě partnerů a aktuální dosažená úroveň (v oblasti CRM)Partner Salesforce
Certifikáty kvality a odbornosti147 Salesforce Certifikací
Pobočky a přímé zastoupení ve městechPraha, Malmö
Dodávané CRM systémy
Název CRM systémuSalesforce
Původ a lokalizace produktu zahraniční
Název CRM systému
Původ a lokalizace produktuČR
Název CRM systému
Původ a lokalizace produktuČR
Vlastní nadstavby a doplňková řešení k CRM
NázevEDC
PopisZkratka znamená "Enehano digital connetor". V Enehanu jsme vytvořili vlastní aplikaci pro přesun velkého množství dat z původního systému / CRM do nového cloudového.
Název
Popis
Název
Popis
Nabízené formy implementace CRM systému
On-premise ne
Hostované řešení ne
Cloud ano
Zkušenosti z implementace CRM systému v odvětví
Výrobní podniky ano
Obchodní firmy (retail, maloobchod) ano
Distribuce (B2B) ano
Logistika, doprava, spedice ano
Stavebnictví, development ne
Utility ano
Banky ano
Pojišťovny ano
Jiné finanční organizace ano
IT služby ano
Telekomunikace ano
HoReCa (hotely, restaurace, gastro služby...) ano
Veřejný sektor a státní správa ne
Příspěvkové organizace ne
Školství ne
Zdravotnictví ano
Zemědělství (prvovýroba) ne
Další odvětví
Reálné zkušenosti z implementace CRM řešení dle velikosti projektu
do 10 uživatelů ano
10 až 25 uživatelů ano
25 až 50 uživatelů ano
50 až 200 uživatelů ano
více než 200 uživatelů ano
Největší realizovaný projekt dle počtu uživatelů1200 (ČSOB Pojišťovna)
Vybrané vlastní CRM reference na českém trhu
Jméno referenčního zákazníkaČSOB Pojišťovna
Stručný popis projektuV roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce.
Jméno referenčního zákazníkaFlowmon Networks
Stručný popis projektuSpolečnost Flowmon Networks chtěla nabídnout stávajícím a potenciálním klientům konzistentní a personalizovaný zážitek ve všech komunikačních kanálech automatizací všech aspektů cesty zákazníka, od přizpůsobených e-mailů až po kontakt s obchodním zástupcem, který má historii interakcí a transakcí zákazníka v systému CRM.
Jméno referenčního zákazníkaSaascend
Stručný popis projektuKdyž SaaScend, celosvětově známá skupina profesionálů růstu B2B, chtěla upgradovat své současné obchodní a marketingové procesy, aby byla efektivnější, potřebovali pro své klienty odborníka na implementaci Salesforce a složitost automatizace procesů.
Jméno referenčního zákazníkaZonky
Stručný popis projektuZonky.cz je česká služba typu peer-to-peer, která poskytuje online půjčky mezi lidmi. Společnost, která měla svůj CRM systém založený na platformě Salesforce, hledala partnera, který by pomohl řídit rozvoj kombinací vlastních zkušeností s dalšími nástroji Salesforce.
Jméno referenčního zákazníkaKiwi
Stručný popis projektuKiwi.com je jednou z nejrychleji rostoucích technologických společností na světě a jejím úkolem je revoluce v cestovním ruchu. Díky unikátní technologii Virtual Interlining je Kiwi.com schopna získat cestovatele z jakéhokoli místa A do kteréhokoli bodu B na světě za nejlepší možnou cenu.
Vybrané vlastní CRM reference v zahraničí
Jméno referenčního zákazníka
Stručný popis projektu
Jméno referenčního zákazníka
Stručný popis projektu
Jméno referenčního zákazníka
Stručný popis projektu
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu
Smazat subjekt Smazat subjekt