facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Cortex a.s.
Další
Předchozí
11/37
 
Název společnostiCortex a.s.
Datum zápisu / aktualizace 11. 3. 2019 / 23. 11. 2021
AdresaU Elektry 974/1c
Telefon+420266610465
Kontaktní e-mailinfo@cortex.cz
Webhttps://www.crmcarecloud.com/cz/
Počet zaměstnanců175
Počet konzultantů7
Počet programátorů15
Firma působí na českém trhu CRM od roku1993
Počet realizovaných implementací CRM systému48
Počet aktivních zákazníků dodaných CRM systémů42
Součást sítě partnerů a aktuální dosažená úroveň (v oblasti CRM)
Certifikáty kvality a odbornosti
Pobočky a přímé zastoupení ve městechPraha
Dodávané CRM systémy
Název CRM systémuCDP & CRM CareCloud
Původ a lokalizace produktuČR
Název CRM systému
Původ a lokalizace produktuČR
Název CRM systému
Původ a lokalizace produktuČR
Vlastní nadstavby a doplňková řešení k CRM
NázevLoyalty Engine
PopisAplikace pro komplexní správu věrnostního programu.
Uživatelsky je definujete úrovně členství a statusy věrnostního programu včetně formy jejich získání; způsob získání a útraty bodů, plošné slevy, časově omezené slevy, vouchery a odměny.
NázevCustomer 360 View
PopisModul e-shop, umožňuje snadnou tvorbu vyspělého e-shopu a poskytuje jednoduché propojení s dalšími systémovými moduly, vč. CMS i propojení na platební brány pro snadnou platbu kartou nebo bankovním převodem. Umožňuje tak online uzavírání nákupů se započtením veškerých slev, voucherů, akcí a uživatelsky definovatelných kampaní. Funkcionality Upsell a Cross-sell.
V e-shopu je možné na základě uživatelské definice segmentu tvořit zákaznické kategorie, jimž lze přiřadit odlišné ceny na jednotlivé produkty. Flexi ceny představují speciální typ cen, které se upravují dle počtu zakoupených produktů.
NázevMarketing Automation
PopisPlně automatizujte marketing i veškerou komunkaci se zákazníky. Automatizujte e-maily, SMS, push i social a dosáhněte zvýšených prodejů, snížených retenčních nákladů a věrnějších zákazníků.
Nabízené formy implementace CRM systému
On-premise ne (nezadáno)
Hostované řešení ne (nezadáno)
Cloud ano
Zkušenosti z implementace CRM systému v odvětví
Výrobní podniky ne (nezadáno)
Obchodní firmy (retail, maloobchod) ano
Distribuce (B2B) ano
Logistika, doprava, spedice ano
Stavebnictví, development ne (nezadáno)
Utility ne (nezadáno)
Banky ano
Pojišťovny ano
Jiné finanční organizace ne (nezadáno)
IT služby ne (nezadáno)
Telekomunikace ano
HoReCa (hotely, restaurace, gastro služby...) ano
Veřejný sektor a státní správa ano
Příspěvkové organizace ano
Školství ne (nezadáno)
Zdravotnictví ano
Zemědělství (prvovýroba) ne (nezadáno)
Další odvětvíObchodní řetězce, pohostinství, půjčovny, fitness, wellness, lékárny, klenotnictví, retail, kina, resorty, kadeřnictví, aquaparky, eshopy, pojišťovny, čerpací stanice
Reálné zkušenosti z implementace CRM řešení dle velikosti projektu
do 10 uživatelů ano
10 až 25 uživatelů ano
25 až 50 uživatelů ano
50 až 200 uživatelů ano
více než 200 uživatelů ano
Největší realizovaný projekt dle počtu uživatelů850
Vybrané vlastní CRM reference na českém trhu
Jméno referenčního zákazníkaTatry mountain resorts CR, a.s.
Stručný popis projektuCRM systém s databází zákazníků pro mezinárodní projekt GOPASS lyžařských středisek v Česku, Slovensku a Polsku. Implementace skipasů, slevových kupónů, voucherů i peněženky do jedné GOPASS karty. Napojení na eshop a věrnostní program. Dodatečné služby vč. telemarketingu, direct mailu a emailingu.
Jméno referenčního zákazníkaBLAŽEK PRAHA a.s.
Stručný popis projektuCRM systém pro správu věrnostního programu, definování zákaznických skupin, automatické určování slev. Marketing na základě segmentace, A/B testování a analytických nástrojů. Dodatečné služby vč. telemarketingu, direct mailu a emailingu.
Jméno referenčního zákazníka
Stručný popis projektu
Jméno referenčního zákazníka
Stručný popis projektu
Jméno referenčního zákazníka
Stručný popis projektu
Vybrané vlastní CRM reference v zahraničí
Jméno referenčního zákazníkaPhoenix Pharmahandel
Stručný popis projektuOmnichannel CRM pro Phoenix Group působící v celé Evropě s více než 12 500 lékárnami, včetně řetězce BENU. Komplexní 360° pohled na zákazníka při správě velké zákaznické databáze umožňuje efektivní segmentaci a marketing automation. Cloudové napojení na API pokladního systému přímo v lékárnách zajišťuje realtime generování slev a akcí zákazníkům dle příslušného segmentu. Uživatelská správa a plánování omnichannel kampaní, včetně emailů, SMS a direct mailu vše s pokročilým customizovatelným reporingem pro maximalizaci marketingových výsledků.
Jméno referenčního zákazníkaCEL.MAR.MEDIA d.o.o.
Stručný popis projektuCRM systém pro správu a vyřizování objednávek z teleshoppingu, včetně nadstavby s vyspělým eshopem. Kompletní historie interakce se zákazníkem, analýza nákupního chování.
Dodatečné služby vč. telemarketingu, direct mailu, emailingu, vyřizování reklamací a správy skladu.
Jméno referenčního zákazníka
Stručný popis projektu
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu
Smazat subjekt Smazat subjekt