facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Exkluzivní partner sekce
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
K2 atmitec
Cortex a.s.
Další
Předchozí
9/44
 
Název společnostiCortex a.s.
Datum zápisu / aktualizace 11. 3. 2019 / 15. 5. 2019
AdresaU Elektry 974/1c
Telefon+420266610465
Kontaktní e-mailinfo@cortex.cz
Webhttps://www.cortex.cz/crm-carecloud
Počet zaměstnanců175
Počet konzultantů7
Počet programátorů15
Firma působí na českém trhu CRM od roku1993
Počet realizovaných implementací CRM systému48
Počet aktivních zákazníků dodaných CRM systémů42
Součást sítě partnerů a aktuální dosažená úroveň (v oblasti CRM)
Certifikáty kvality a odbornosti
Pobočky a přímé zastoupení ve městechPraha
Dodávané CRM systémy
Název CRM systémuCareCloud CRM
Původ a lokalizace produktuČR
Název CRM systému
Původ a lokalizace produktuČR
Název CRM systému
Původ a lokalizace produktuČR
Vlastní nadstavby a doplňková řešení k CRM
NázevModul pro věrnostní program
PopisNadstavba pro administraci věrnostního programu v rámci CRM řešení. V modulu obsluhujete funkcionality a parametry věrnostního programu.
Uživatelsky je definujete úrovně členství a statusy věrnostního programu včetně formy jejich získání; způsob převodu útraty na body, výši plošné slevy a délku platnosti pro jednotlivé úrovně členství, generovat vouchery a bonusy.
V uživatelském rozhraní lze jednoduše přidávat nové vlastnosti, vč. jejich základních charakteristik, typů, omezení hodnot a detailního popisu každé definované vlastnosti, které je možné identifikovat i graficky.
NázevModul pro eshop
PopisModul e-shop, umožňuje snadnou tvorbu vyspělého e-shopu a poskytuje jednoduché propojení s dalšími systémovými moduly, vč. CMS i propojení na platební brány pro snadnou platbu kartou nebo bankovním převodem. Umožňuje tak online uzavírání nákupů se započtením veškerých slev, voucherů, akcí a uživatelsky definovatelných kampaní. Funkcionality Upsell a Cross-sell.
V e-shopu je možné na základě uživatelské definice segmentu tvořit zákaznické kategorie, jimž lze přiřadit odlišné ceny na jednotlivé produkty. Flexi ceny představují speciální typ cen, které se upravují dle počtu zakoupených produktů.
NázevMarketing Automation
PopisJiž nepotřebujete dodatečný software pro marketing, CRM CareCloud se o vše postará! Využijte zvýšených prodejů, snížených nákladů na retenci, věrnějších zákazníků a zároveň šetřete čas svých zaměstnanců.
Modul marketingové automatizace v CRM CareCloud poskytuje kompletní automatizaci marketingu od samotného začátku až po realizaci. Cílený marketing ve velkém objemu nebyl nikdy jednodušší! Kontaktujte nás a konzultant Vám představí možnosti marketing automation.
Nabízené formy implementace CRM systému
On-premise ne (nezadáno)
Hostované řešení ne (nezadáno)
Cloud ano
Zkušenosti z implementace CRM systému v odvětví
Výrobní podniky ne (nezadáno)
Obchodní firmy (retail, maloobchod) ano
Distribuce (B2B) ne (nezadáno)
Logistika, doprava, spedice ano
Stavebnictví, development ne (nezadáno)
Utility ne (nezadáno)
Banky ano
Pojišťovny ano
Jiné finanční organizace ne (nezadáno)
IT služby ne (nezadáno)
Telekomunikace ano
HoReCa (hotely, restaurace, gastro služby...) ano
Veřejný sektor a státní správa ano
Příspěvkové organizace ano
Školství ne (nezadáno)
Zdravotnictví ano
Zemědělství (prvovýroba) ne (nezadáno)
Další odvětvíObchodní řetězce, pohostinství, půjčovny, fitness, wellness, lékárny, klenotnictví, retail, kina, resorty, kadeřnictví, aquaparky, eshopy, pojišťovny, čerpací stanice
Reálné zkušenosti z implementace CRM řešení dle velikosti projektu
do 10 uživatelů ano
10 až 25 uživatelů ano
25 až 50 uživatelů ano
50 až 200 uživatelů ano
více než 200 uživatelů ano
Největší realizovaný projekt dle počtu uživatelů500
Vybrané vlastní CRM reference na českém trhu
Jméno referenčního zákazníkaTatry mountain resorts CR, a.s.
Stručný popis projektuCRM systém s databází zákazníků pro mezinárodní projekt GOPASS lyžařských středisek v Česku, Slovensku a Polsku. Implementace skipasů, slevových kupónů, voucherů i peněženky do jedné GOPASS karty. Napojení na eshop a věrnostní program. Dodatečné služby vč. telemarketingu, direct mailu a emailingu.
Jméno referenčního zákazníkaBLAŽEK PRAHA a.s.
Stručný popis projektuCRM systém pro správu věrnostního programu, definování zákaznických skupin, automatické určování slev. Marketing na základě segmentace, A/B testování a analytických nástrojů. Dodatečné služby vč. telemarketingu, direct mailu a emailingu.
Jméno referenčního zákazníka
Stručný popis projektu
Jméno referenčního zákazníka
Stručný popis projektu
Jméno referenčního zákazníka
Stručný popis projektu
Vybrané vlastní CRM reference v zahraničí
Jméno referenčního zákazníkaPhoenix Pharmahandel
Stručný popis projektuOmnichannel CRM pro Phoenix Group působící v celé Evropě s více než 12 500 lékárnami, včetně řetězce BENU. Komplexní 360° pohled na zákazníka při správě velké zákaznické databáze umožňuje efektivní segmentaci a marketing automation. Cloudové napojení na API pokladního systému přímo v lékárnách zajišťuje realtime generování slev a akcí zákazníkům dle příslušného segmentu. Uživatelská správa a plánování omnichannel kampaní, včetně emailů, SMS a direct mailu vše s pokročilým customizovatelným reporingem pro maximalizaci marketingových výsledků.
Jméno referenčního zákazníkaCEL.MAR.MEDIA d.o.o.
Stručný popis projektuCRM systém pro správu a vyřizování objednávek z teleshoppingu, včetně nadstavby s vyspělým eshopem. Kompletní historie interakce se zákazníkem, analýza nákupního chování.
Dodatečné služby vč. telemarketingu, direct mailu, emailingu, vyřizování reklamací a správy skladu.
Jméno referenčního zákazníka
Stručný popis projektu
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu
Vložit  subjekt na základě tohoto subjekt Vložit subjekt na základě tohoto subjekt
Smazat subjekt Smazat subjekt