- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Systém přímého bankovnictví GE Capital Bank


GE Capital Bank patří mezi největší české peněžní ústavy. Je univerzální bankou, která klade velký důraz na moderní bankovní produkty systému přímého bankovnictví. Ten je odpovědí na požadavky klientů, kteří dnes očekávají, že budou moci obsluhovat své účty kdykoli a kdekoli. Navíc je obsluha zákazníka přímo v pobočce nákladnější než obsluha na dálku skrze bankomat, mobilní telefon, pevnou linku nebo internet. Pro zajištění přímého bankovnictví si GE Capital Bank vybrala systém GEMINI, který poskytla a implementovala firma BSC Praha.
|
Investice do systému přímého bankovnictví, měřitelné více parametry, se skutečně vyplatily. Počet klientů GEMINI - systému přímého bankovnictví činil k 8. 4. 2002 celkem 558 141, z toho 41 % činí klienti GE Capital Bank a 59 % klienti GE Capital Multiservis.
Projekt implementace přímého bankovnictví v GE probíhal v několika fázích. V jednotlivých fázích byly implementovány postupně tyto kanály přímého bankovnictví:
. Na počátku roku 2000 byl implementován kanál IVR - služba provozovaná pod jménem "Telefon Banka". Pomocí něho mohou klienti zjišťovat své zůstatky na účtu, měnové kursy a zadávat platební příkazy prostřednictvím telefonního přístroje. Pomocí kanálu IVR také mohou klienti GE Capital Multiservis zjišťovat aktuální zůstatek na OK kartě. IVR kanál v současnosti využívá 410 434 klientů.
. Další z implementovaných kanálů je GSM banking - služba provozovaná pod jménem "Mobil Banka", kterou v současnosti využívá více než 162 tisíc klientů v sítích Paegas a Eurotel, přičemž průměrný počet transakcí činí za období od 2. 2. 2002 do 9. 4. 2002 26 000 za jeden den.
. Kanál IBS - služba pod jménem "Internet Banka", umožňuje klientům přístup k zůstatkům, přehledu uskutečněných transakcí, provádění plateb apod. Tento kanál užívá zatím asi 18 000 klientů s průměrným počtem uskutečněných denních transakcí 1 300.
. Nejnovějším kanálem systému přímého bankovnictví GE Capital Bank je "Internet Banka GEnius", která zahájila provoz 1. 3. 2002.
|
GE Capital Bank hodnotí investice do systému přímého bankovnictví jako investici do budoucnosti. Implementovaný systém je připravený k potenciálnímu rozšíření o nové služby.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |