facebook LinkedIN LinkedIN - follow
IT SYSTEMS 1-2/2009

SLA začíná sledovat i aplikace a obchodní procesy



# Pojem SLA (service level agreement) je nejčastěji vnímán jako smlouva či definice, která popisuje IT služby poskytované jednotlivým zákazníkům či uživatelům. Jsou v ní popsány jak jednotlivé poskytované služby, tak i jejich kvalita, kterou poskytovatel služeb garantuje. Zatímco tradičně se SLA definovalo na základě dodržování parametrů základních síťových metrik, nyní dochází stále častěji k definování SLA i pro aplikace a klíčové obchodní procesy společnosti.


Chcete získat časopis IT Systems s tímto a mnoha dalšími články z oblasti informačních systémů a řízení podnikové informatiky? Objednejte si předplatné nebo konkrétní vydání časopisu IT Systems z našeho archivu.


Inzerce

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.