MS Outlook konektor



MS Outlook konektor do datové schránky umožňuje komfortní a intuitivní práci s datovou schránkou všem uživatelům Microsoft Outlook 2007 nebo Outlook 2003. Instalací daného konektoru je Outlook rozšířen o panel nástrojů, který umožní zadat ID a přístupové údaje datové schránky a následně se komunikace s vlastní i dalšími datovými schránkami jeví uživateli jako práce s doručenou či odeslanou poštou.


Velkou výhodou je, že základní verze je ZDARMA, tím si zákazník může vyzkoušet danou aplikaci a následně se může rozhodnout pro některou z rozšířených verzí STANDARD nebo BUSINESS.

Přehled hlavních vlastností MS Outlook konektoru BUSINESS:
  • podporuje přihlášení pomocí uživatelského certifikátu
  • umožňuje přihlášení do více datových schránek (lepší ovládání přístupu do datové schránky)
  • podporuje  zasílání a příjem poštovních datových zpráv
  • uchovává datové zprávy v samostatné složce (díky tomu má uživatel archivované zprávy, i když v datové schránce po 90 dnech bude zpráva smazána)
  • umožňuje velmi jednoduše třídit zprávy ze všech datových schránek ve složce

Příklad datové zprávy v prostředí MS Outlook
Příklad datové zprávy v prostředí MS Outlook

AutoCont CZ a.s.
Nemocniční 12, 702 00 Ostrava 2
tel.: 596 152 222
e-mail: obchod@autocont.cz
http://www.profiemail.cz/ds/
Chcete získat časopis IT Systems s tímto a mnoha dalšími články z oblasti informačních systémů a řízení podnikové informatiky? Objednejte si předplatné nebo konkrétní vydání časopisu IT Systems z našeho archivu.


Inzerce

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.