MojeSchránka



Aplikace MojeSchránka od společnosti Webtica Software plně nahrazuje webovou aplikaci datových schránek a umožňuje pracovat s datovou schránkou v příjemném uživatelském prostředí. MojeSchránka poskytuje kontrolu a přehled nad datovou schránkou – datové zprávy je možné přeposílat na odpovědná oddělení v rámci společnosti dle nastavených priorit. V jedné aplikaci MojeSchránka je možné spravovat více datových schránek.


Základní funkce:

  • příjemné uživatelské prostředí ve stylu aplikací MS Office
  • možnost správy neomezeného počtu datových schránek
  • podpora pro práci více uživatelů
  • možnost tvorby vlastního adresáře
  • automatické stahování nových zpráv
  • ukládání zpráv do lokálního archivu
  • vizuální i zvukové upozornění na novou zprávu
  • podpora kvalifikovaných certifikátů
  • vysoká úroveň zabezpečení
  • historie doručování
  • integrovaná uživatelská nápověda
  • práce s koncepty
  • informace o stavu zprávy
  • podpora zkušebních i ostrých datových schránek
  • vlastní volba barevného provedení aplikace
  • síťové funkce – podpora síťových instalací, uživatelských rolí a workflow pro zpracování zpráv uvnitř organizace
Webtica Software s.r.o.
Šumavská 15, 602 00 Brno
info@mojeschranka.cz
www.mojeschranka.cz
Chcete získat časopis IT Systems s tímto a mnoha dalšími články z oblasti informačních systémů a řízení podnikové informatiky? Objednejte si předplatné nebo konkrétní vydání časopisu IT Systems z našeho archivu.


Inzerce

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.