- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
IT SYSTEM 10/2000
Společnost Exact Software je jedním z dodavatelů podnikových informačních systémů, kteří dokázali zareagovat na měnící požadavky trhu IS a začlenit do svého řešení možnosti, které přináší Internet. Nová řada produktů podnikových aplikací e-Synergy je zajímavým příkladem využití sdílení informací po Internetu pro lepší řízení podniku a zefektivnění kontaktu se zákazníky i dodavateli.
Efektivní využívání Internetu znamená více než jen publikování reklamní brožurky na www stránkách nebo spouštění podnikové aplikace v internetovém prohlížeči. Internetová síť znamená, že vše navzájem souvisí a vše lze propojit: počítače, dokumenty, zákazníky, produkty, zaměstnance a řadu dalších prvků. Jen je třeba mít vhodné řešení, které dokáže potenciálu Internetu využít. Exact nabízí pro řešení tohoto problému řadu e-Synergy.
e-Synergy není jen produkt běžící v rámci prohlížeče (i když je to první rys, kterého si všimnete), je to aplikace, která je provozována jako tzv. front office začleněný do vašeho stávajícího ERP řešení (back office). Data e-synergy jsou ukládána do databáze MS SQL Server 7.0.
Kompletní sada produktů řady e-Synergy obsahuje:
· e-Documents (publikování na internetu a správa dokumentů)
· e-Financials (finanční výkazy)
· e-HRM (řízení lidských zdrojů)
· e-CRM (řízení vztahů se zákazníky)
· e-Logistics (řízení produktů, katalogů a cen)
e-Documents
je produkt pro správu, vytváření a publikování dokumentů pomocí internetových technologií (a z prostředí internetového prohlížeče). Pomocí e-Documents je možno prostřednictvím internetu:
· spravovat, vytvářet, uchovávat a vyhledávat různé druhy dokumentů, a to jak elektronických (které vznikly v nějakém textovém nebo tabulkovém editoru), tak i skenovaných. V závislosti na úrovni bezpečnosti přiřazené k dokumentům, mohou tyto dokumenty prohlížet příslušné cílové skupiny, jako je vedení, zaměstnanci, zákazníci, prodejci atd. To znamená, že informace mohou být sdíleny jak v rámci podniku, tak mimo něj.
· vytvářet a spravovat internetové stránky. Pomocí několika nastavení se definuje, jak budou stránky vypadat a jaké dokumenty na nich budou k dispozici.
· vytvářet vazby mezi dokumenty. V rámci produktu e-Documents je možno kliknutím myši vytvořit propojení mezi dokumentem s informacemi o produktu a příslušným ceníkem (v rámci e-Logistics), pracovní smlouvou a složkou zaměstnance (v rámci e-HRM), dokumentem zprávy o návštěvě a složkou zákazníka (v rámci e-CRM).
· vytvářet a udržovat informační nástěnky a diskusní fóra.
e-Financials
je produkt pro finanční konsolidaci a tvorbu rozpočtů s množstvím nástrojů pro analýzy a reporting prostřednictvím internetu. Pomocí e-Financials lze automaticky shromažďovat data na úrovni operací s využitím internetu jako komunikační páteře. Finanční výkonnost organizace lze analyzovat na úrovni geografických segmentů, organizačních jednotek i jednotlivých obchodních činností.
Mezi základní funkce produktu e-Financials patří:
· Evidence strategických cílů a podnikového plánování
· Tvorba rozpočtů (lze operovat s různými, avšak spolu souvisejícími rozpočty; před finalizací rozpočtu je možno nastavit proces a tok jeho schvalování)
· Replikace dat (všechny operace jsou po jejich lokálním zaznamenání automaticky replikovány prostřednictvím internetu do ústřední databáze SQL)
· Finanční výkazy (přímo či elektronickou poštou je možno vygenerovat sestavy od výsledovky až po výkazy na úrovni operací
· Analýza a řízení výkonnosti podniku (je možno definovat vlastní sledované koeficienty, jako jsou například náklady na zaměstnance, procentní marže apod.; všechny reporty jsou doručovány ve formátu XLS prostřednictvím elektronické pošty nebo přímo on-line přes internet)
· Konsolidace
· Změny organizační struktury (integrace e-Financials s e-HRM umožňuje sledovat v průběhu času změny organizační struktury; finanční manažeři mají možnost sledovat finanční dopad reorganizací či změn)
e-HRM
Produkt e-HRM spravuje informace týkající se zaměstnanců, které je nutno uchovávat lokálně, ovšem které mohou být roztroušeny v mnoha různých lokalitách. Každý zaměstnanec může zadávat a měnit osobní údaje a žádosti (absence a výdaje) prostřednictvím internetu bez ohledu na momentální umístění pracoviště či denní dobu. On-line složka zaměstnance uchovává informace týkající se zaměstnanců a společnosti a je propojena s ostatními produkty řady e-Synergy, jako jsou e-Documents, e-CRM a e-Logistics.
Mezi základní funkce produktu e-HRM patří:
· delegace odpovědností, zpracování pracovních postupů
· zaměstnanci mohou sami aktualizovat osobní údaje
· tvorba úkolů
· přehled vlastních dokumentů, úkolů, žádostí, ale rovněž příslušné přehledy vašeho nákladového střediska či podřízených
· rozšířené a upravitelné možnosti vyhledávání
· prohlížení sestav a statistik
e-CRM
Řešením e-CRM je určeno pro řízení všech dat týkajících se zákazníků a/nebo potencionálních zákazníků. Tyto údaje zahrnují nejen statické informace, jako např. jméno a adresu, ale rovněž přehled kroků podniknutých u potencionálních zákazníků, uzavřené smlouvy a další prodejní aktivity. Produkt e-CRM umožňuje zaznamenávat informace týkající se předprodejní, prodejní i poprodejní fáze včetně správy smluv.
e-Synergy
-pr-


Společnost Exact Software je jedním z dodavatelů podnikových informačních systémů, kteří dokázali zareagovat na měnící požadavky trhu IS a začlenit do svého řešení možnosti, které přináší Internet. Nová řada produktů podnikových aplikací e-Synergy je zajímavým příkladem využití sdílení informací po Internetu pro lepší řízení podniku a zefektivnění kontaktu se zákazníky i dodavateli.
Efektivní využívání Internetu znamená více než jen publikování reklamní brožurky na www stránkách nebo spouštění podnikové aplikace v internetovém prohlížeči. Internetová síť znamená, že vše navzájem souvisí a vše lze propojit: počítače, dokumenty, zákazníky, produkty, zaměstnance a řadu dalších prvků. Jen je třeba mít vhodné řešení, které dokáže potenciálu Internetu využít. Exact nabízí pro řešení tohoto problému řadu e-Synergy.
e-Synergy není jen produkt běžící v rámci prohlížeče (i když je to první rys, kterého si všimnete), je to aplikace, která je provozována jako tzv. front office začleněný do vašeho stávajícího ERP řešení (back office). Data e-synergy jsou ukládána do databáze MS SQL Server 7.0.
Kompletní sada produktů řady e-Synergy obsahuje:
· e-Documents (publikování na internetu a správa dokumentů)
· e-Financials (finanční výkazy)
· e-HRM (řízení lidských zdrojů)
· e-CRM (řízení vztahů se zákazníky)
· e-Logistics (řízení produktů, katalogů a cen)
e-Documents
je produkt pro správu, vytváření a publikování dokumentů pomocí internetových technologií (a z prostředí internetového prohlížeče). Pomocí e-Documents je možno prostřednictvím internetu:
· spravovat, vytvářet, uchovávat a vyhledávat různé druhy dokumentů, a to jak elektronických (které vznikly v nějakém textovém nebo tabulkovém editoru), tak i skenovaných. V závislosti na úrovni bezpečnosti přiřazené k dokumentům, mohou tyto dokumenty prohlížet příslušné cílové skupiny, jako je vedení, zaměstnanci, zákazníci, prodejci atd. To znamená, že informace mohou být sdíleny jak v rámci podniku, tak mimo něj.
· vytvářet a spravovat internetové stránky. Pomocí několika nastavení se definuje, jak budou stránky vypadat a jaké dokumenty na nich budou k dispozici.
· vytvářet vazby mezi dokumenty. V rámci produktu e-Documents je možno kliknutím myši vytvořit propojení mezi dokumentem s informacemi o produktu a příslušným ceníkem (v rámci e-Logistics), pracovní smlouvou a složkou zaměstnance (v rámci e-HRM), dokumentem zprávy o návštěvě a složkou zákazníka (v rámci e-CRM).
· vytvářet a udržovat informační nástěnky a diskusní fóra.
e-Financials
je produkt pro finanční konsolidaci a tvorbu rozpočtů s množstvím nástrojů pro analýzy a reporting prostřednictvím internetu. Pomocí e-Financials lze automaticky shromažďovat data na úrovni operací s využitím internetu jako komunikační páteře. Finanční výkonnost organizace lze analyzovat na úrovni geografických segmentů, organizačních jednotek i jednotlivých obchodních činností.
Mezi základní funkce produktu e-Financials patří:
· Evidence strategických cílů a podnikového plánování
· Tvorba rozpočtů (lze operovat s různými, avšak spolu souvisejícími rozpočty; před finalizací rozpočtu je možno nastavit proces a tok jeho schvalování)
· Replikace dat (všechny operace jsou po jejich lokálním zaznamenání automaticky replikovány prostřednictvím internetu do ústřední databáze SQL)
· Finanční výkazy (přímo či elektronickou poštou je možno vygenerovat sestavy od výsledovky až po výkazy na úrovni operací
· Analýza a řízení výkonnosti podniku (je možno definovat vlastní sledované koeficienty, jako jsou například náklady na zaměstnance, procentní marže apod.; všechny reporty jsou doručovány ve formátu XLS prostřednictvím elektronické pošty nebo přímo on-line přes internet)
· Konsolidace
· Změny organizační struktury (integrace e-Financials s e-HRM umožňuje sledovat v průběhu času změny organizační struktury; finanční manažeři mají možnost sledovat finanční dopad reorganizací či změn)
e-HRM
Produkt e-HRM spravuje informace týkající se zaměstnanců, které je nutno uchovávat lokálně, ovšem které mohou být roztroušeny v mnoha různých lokalitách. Každý zaměstnanec může zadávat a měnit osobní údaje a žádosti (absence a výdaje) prostřednictvím internetu bez ohledu na momentální umístění pracoviště či denní dobu. On-line složka zaměstnance uchovává informace týkající se zaměstnanců a společnosti a je propojena s ostatními produkty řady e-Synergy, jako jsou e-Documents, e-CRM a e-Logistics.
Mezi základní funkce produktu e-HRM patří:
· delegace odpovědností, zpracování pracovních postupů
· zaměstnanci mohou sami aktualizovat osobní údaje
· tvorba úkolů
· přehled vlastních dokumentů, úkolů, žádostí, ale rovněž příslušné přehledy vašeho nákladového střediska či podřízených
· rozšířené a upravitelné možnosti vyhledávání
· prohlížení sestav a statistik
e-CRM
Řešením e-CRM je určeno pro řízení všech dat týkajících se zákazníků a/nebo potencionálních zákazníků. Tyto údaje zahrnují nejen statické informace, jako např. jméno a adresu, ale rovněž přehled kroků podniknutých u potencionálních zákazníků, uzavřené smlouvy a další prodejní aktivity. Produkt e-CRM umožňuje zaznamenávat informace týkající se předprodejní, prodejní i poprodejní fáze včetně správy smluv.
Chcete získat časopis IT Systems s tímto a mnoha dalšími články z oblasti informačních systémů a řízení podnikové informatiky? Objednejte si předplatné nebo konkrétní vydání časopisu IT Systems z našeho archivu.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |