Actis Datové schránky



Produkt Actis Datové schránky poskytuje dostatečnou flexibilitu pro integraci s již existujícími systémy spisových služeb, podatelen, výpraven nebo jiných aplikací. Obsahuje průvodce, který uživatele provede nutnými úkony pro napojení datové schránky. Podporuje IBM Lotus Domino & Notes od verze 6.5. Plně komunikuje se serverem ISDS, přijímá a odesílá zprávy, včetně získávání doručenek. Lze omezit oprávněné uživatele, kteří mohou odesílat zprávy, a to na úrovni adresátů.


Funkce rychlé odpovědi na zprávu umožní zprávu odmítnout s udáním důvodu. Produkt nabízí nástroje pro cílené směrování zpráv. Distribuovat lze obálky, odkazy na originály s obálkou, originály nebo obálky s rozbaleným obsahem. Umožněno je doslání, vrácení i distribuce pověřeným pracovníkem. Pohyby jsou zaznamenávány do historie. Každé pravidlo obsahuje možnost informování nového okruhu adresátů e-mailem.

Základní funkce:

  • odesílání a příjem zpráv
  • adresář Datových schránek
  • řízená distribuce zpráv
  • řízení přístupu ke zprávám
  • řízení přístupu k přílohám zpráv
  • rychlá odpověď na zprávu
  • archivace zpráv i po devadesáti dnech
  • zachovávání originálu zprávy
  • snadná implementace
  • minimální počty „přihlášení“
Actis, s.r.o.
Pod Viaduktem 647/51, 155 00 Praha
tel: +420 737 929 767
vaclav.sevcik@actis.cz
www.actis.cz/datove-schranky
Chcete získat časopis IT Systems s tímto a mnoha dalšími články z oblasti informačních systémů a řízení podnikové informatiky? Objednejte si předplatné nebo konkrétní vydání časopisu IT Systems z našeho archivu.


Inzerce

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.