facebook LinkedIN LinkedIN - follow

TOP Professional projekt systémové integrace desetiletí

Telefónica O2 Czech Republic, a.s. - Profil společnosti a referenční projekty systémové integrace

A. Přihlašovatel - základní údaje o společnosti

Plný název společnosti:Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Adresa:Za Brumlovkou 266/2, Praha 4, 140 22
Fakturační adresa (je-li jiná):
WWW:www.cz.O2.com
IČ:60193336DIČ:CZ60193336
Oprávněná osoba:
(tel., e-mail):
Tomáš Trejbal
720 755 506. tomas.trejbal@o2.com
Kontaktní osoba:
(tel., e-mail):
Jan Vojtko
724 500 249, jan.vojtko@o2.com

B. Dodavatel – základní údaje o společnosti

Plný název společnosti:
Adresa:
Fakturační adresa (je-li jiná):
WWW:
IČ:DIČ:
Oprávněná osoba:
(tel., e-mail):
Kontaktní osoba:
(tel., e-mail):

C. Základní údaje o systémové integraci

Obrat projektů v roce 2006 a 2007, kde firma působila jako systémový integrátor (pokud můžete uvést ): 2006 [tis.Kč]2007 [tis.Kč]
Počet odborníků firmy zabývajících se systémovou integrací v letech 2006 a 2007: 20062007
400600

E. TOP Professional

„Ocenění projektu systémové integrace uplynulého desetiletí“

Název 1. projektuIntegrace sítě
Zákazník (pokud můžete uvést)Ministerstvo zemědělství
Stručná charakteristika projektu
Cílem projektu bylo zajistit integraci sítě Ministerstva zemědělství ČR s maximální přidanou hodnotou v oblasti standardizace, provozu a stability prostředí v návaznosti na implementovanou aplikační vrstvu (Registry, ERP) v prostředí ministerstva.
Dodávané části:
Konsolidace infrastruktury a její umístění v hostingovém centru NAGANO a začlenění do sítě GOVNET
Nasazení SAP ERP s moduly FM, FI, CO a MM
Sjednocení koncepce Registrů s definováním jednotného provozního prostředí a měření SLA hodnot
Příprava na zavedení na informační bezpečnost ISMS
Spuštění systému centrální jednotné autentizace (LDAP)
Spuštění Portálu Farmáře - vytvoření portálu pro přístup uživatelů k registrům
Finanční objem dokončených etap projektu (pokud můžete uvést)
Rok zahájení2005a ukončení projektu2007
Uveďte největší překážku pro dosažení úspěchu
  • Do systému Mze je integrováno cca 400 interních a externích subjektů (ZAPÚ, SZIF, Rozpočtové a Příspěvkové Organizace, Farmáři)
  • Velké množství externích dodavatelů zákazníka různého zaměření
  • Různé parametry garancí poskytovaných služeb dle dodavatelů
Uveďte alespoň tři důvody spokojenosti zákazníka
1. dosažení 2-8x zvýšení transakční propustnosti prostředí - vyšší spokojenost interních zákazníků vzhledem k vyšší dostupnosti a kvality IT služeb
2. zajištění SLA minimálně 98% v provozním režimu 5x16
3. centrální kontaktní bod (HelpDesk) - zlepšení komunikace a informovanosti mezi IT pracovníky a interními zákazníky
4. podpora interních procesů resortu
5. definice funkcí, rolí a zodpovědností v sektoru
6. základ pro systémový přístup k řízení kvality v oblasti řízení IT služeb
7. školení a certifikace profesionálů