facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Vložení datového centra do přehledu

Úpravy v přehledu probíhají moderovaným způsobem. Vždy jsou požadovány kontaktní údaje žadatele o změnu, aby bylo možno ověřit zdroj a oprávněnost požadavku. Po zadání informací o produktu odešlete změny do redakce, kde nám trvá zhruba týden než je ověříme a zadáme na web. Tato manuální kontrola je nutná. Není možné, aby anonymní žádost z webu byla bez prozkoumání ihned zveřejněna. Mějte proto strpení a nezadávejte stejné požadavky na vložení produktu nebo na změny opakovaně.
E-mail:  
Jméno:  
Příjmení:  
Společnost:  
Telefon:  
Zapamatovat si údaje (vaše kontaktní údaje se uloží do cookies, u dalších formulářů se automaticky předvyplní)

Název datového centra
Provozovatel
(Uveďte celé jméno firmy i s právní formou)
Adresa
(Ulice, město, PSČ)
Telefon
(uveďte v mezinárodním tvaru)
E-mail
WWW   Url:
Charakteristika datacentra
Umístění datacentra
Rok založení
Rozloha datového centra
(uveďte rozlohu DC v m2)
Komentář:
Kapacita
(počet serverů/zaplněnost)
Komentář:
Tier úroveň Čtyřdílná klasifikace Tier popisuje rozdíly ve vybavenosti datových center pro zajištění dostupnosti jejich služeb. Čím vyšší úroveň Tier, tím lepší vybavenost datacentra a vyšší záruka dostupnosti služby.
Tier I: datacentrum má pouze jedinou cestu napájení, chlazení a rozvodů, bez redundantních komponent, poskytuje dostupnost 99,671%.
Tier II: datacetrum má pouze jedinou cestu napájení, chlazení a rozvodů, má redundantní komponenty, poskytuje dostupnost 99,741%.
Tier III: datacentrum má více cest napájení, chlazení a rozvodů, ale pouze jedna cesta je aktivní, má redundantní komponenty a je možno provádět paralelně údržbu, poskytuje dostupnost 99.982%.
Tier IV: datacentrum má více aktivních cest napájení, chlazení a rozvodů, má redundantní komponenty, je odolný proti chybám, poskytuje dostupnost 99.995%.



(uveďte tier level datacentra I / II / III / IV)
Komentář:
PUE Hodnota PUE udává energetickou efektivnost datového centra. Říká nám, kolik energie je skutečne vynaloženo na provoz ICT technologií a kolik na obslužné technologie (chlazení, osvětlení, provozní režie,…)
Ideální PUE je 1,0. Např. hodnota PUE 1,1 udává, že na 1 kW příkonu ICT techniky stačí v průměru 100 W pro obslužné technologie.

(uveďte hodnotu PUE datacentra)
Komentář:
Národní konektivita
(uveďte hotnotu v Mb/s nebo Gb/s)
Konektivita zahraničí
(uveďte hotnotu v Mb/s nebo Gb/s)
Zálohovaná konektivita NIX Komentář:
Zálohovaná konektivita zahraničí Komentář:
Další
(uveďte další informace jako propojení na klíčové uzly atp.)
Fyzické zabezpečení Způsob fyzického zabezpečení DC např. fyzická ostraha, kamerový systém, přístupové systémy (kartové, biometrické,…) apod.

(uveďte způsob fyzického zabezpečení)
Poskytované služby
Housing technologií Komentář:
Dodatečná podpora
Doplňkové služby
(např. zajištění potřebné kabeláže uvnitř stojanů)
IaaS
(Infrastruktura jako služba)
Komentář:
Specifikace nabízených služeb typu IaaS
Managed servery fyzické Komentář:
Dostupnost
(uveďte dostupnost služby v procentech.)
Komentář:
Managed servery virtuální Komentář:
Dostupnost
(uveďte dostupnost služby v %)
Komentář:
Platební model
(fixní / platba dle skutečné spotřeby apod.)
Forma nabízeného cloud modelu
veřejný privátní
hybridní
Komentář:
Technická podpora Komentář:
Response time v případě poruchy
(uveďte údaj v hodinách)
Komentář:
Fix time v případě poruchy
(uveďte údaj v hodinách od nahlášení závady)
Komentář:
PaaS
(Platforma jako služba)
Komentář:
Specifikace nabízených platforem
Platební model
(fixní / platba dle skutečné spotřeby apod.)
Forma nabízeného cloud modelu
veřejný privátní
hybridní
Komentář:
Dostupnost
(uveďte dostupnost služby v procentech.)
Komentář:
Technická podpora Komentář:
Response time v případě poruchy
(uveďte údaj v hodinách)
Komentář:
Fix time v případě poruchy
(uveďte údaj v hodinách od nahlášení závady)
Komentář:
SaaS
(Software jako služba)
Komentář:
Specifikace nabízených aplikací
Platební model
(dle počtu uživatelů; dle objemu dat)
Forma nabízeného cloud modelu
veřejný privátní
hybridní
Komentář:
Dostupnost
(uveďte dostupnost služby v procentech.)
Komentář:
Technická podpora Komentář:
Response time v případě poruchy
(uveďte údaj v hodinách)
Komentář:
Fix time v případě poruchy
(uveďte údaj v hodinách od nahlášení závady)
Komentář:
Referenční zákazníci datacentra
Reference
(Uveďte celé jméno firmy i s právní formou)







logo
produktu není přiřazeno.

Přidat logo
produktu *)


Ukázky prostředí nabízených produktů (fotografie, screenshoty)

další obrázek 1 není přiřazen.
Přidat další obrázek 1 *)
Popisek:


další obrázek 2 není přiřazen.
Přidat další obrázek 2 *)
Popisek:


další obrázek 3 není přiřazen.
Přidat další obrázek 3 *)
Popisek:


další obrázek 4 není přiřazen.
Přidat další obrázek 4 *)
Popisek:


V případě zájmu o umístění dalších propagačních materiálů kontaktujte prosím redakci

*) Podporovány jsou pouze formáty JPG, GIF a PNG!