facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Exkluzivní partner sekce
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přihlášení SystemNEWSPřehledy
 
Tematické seriály

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 
Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

 
Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

 
Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

 
Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
 
Partneři webu
Přehled dodavatelů CRM systémů působících na českém trhu

vyber subjekt ke srovnání
  Vyčistit výběr
 
Název společnostiEnehano Solutions s.r.o. Zvětšit obrázek do nového okna
Adresa Václavské nám. 837/11, 110 00 Praha, Česká republika
Telefon +800 024 313
Kontaktní e-mail info@enehano.cz
Web www.enahno.cz
Počet zaměstnanců 65
Počet konzultantů 59
Počet programátorů 38
Firma působí na českém trhu CRM od roku 2016
Počet realizovaných implementací CRM systému 34
Počet aktivních zákazníků dodaných CRM systémů
Součást sítě partnerů a aktuální dosažená úroveň (v oblasti CRM) Partner Salesforce
Certifikáty kvality a odbornosti 147 Salesforce Certifikací
Pobočky a přímé zastoupení ve městech Praha, Malmö
Dodávané CRM systémy
Název CRM systému Salesforce
Původ a lokalizace produktu zahraniční
Název CRM systému
Původ a lokalizace produktu ČR
Název CRM systému
Původ a lokalizace produktu ČR
Vlastní nadstavby a doplňková řešení k CRM
Název EDC
Popis Zkratka znamená "Enehano digital connetor". V Enehanu jsme vytvořili vlastní aplikaci pro přesun velkého množství dat z původního systému / CRM do nového cloudového.
Název
Popis
Název
Popis
Nabízené formy implementace CRM systému
On-premise ne
Hostované řešení ne
Cloud ano
Zkušenosti z implementace CRM systému v odvětví
Výrobní podniky ano
Obchodní firmy (retail, maloobchod) ano
Distribuce (B2B) ano
Logistika, doprava, spedice ano
Stavebnictví, development ne
Utility ano
Banky ano
Pojišťovny ano
Jiné finanční organizace ano
IT služby ano
Telekomunikace ano
HoReCa (hotely, restaurace, gastro služby...) ano
Veřejný sektor a státní správa ne
Příspěvkové organizace ne
Školství ne
Zdravotnictví ano
Zemědělství (prvovýroba) ne
Další odvětví
Reálné zkušenosti z implementace CRM řešení dle velikosti projektu
do 10 uživatelů ano
10 až 25 uživatelů ano
25 až 50 uživatelů ano
50 až 200 uživatelů ano
více než 200 uživatelů ano
Největší realizovaný projekt dle počtu uživatelů 1200 ČSOB Pojišťovna
Vybrané vlastní CRM reference na českém trhu
Jméno referenčního zákazníka ČSOB Pojišťovna
Stručný popis projektu V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce.
Jméno referenčního zákazníka Flowmon Networks
Stručný popis projektu Společnost Flowmon Networks chtěla nabídnout stávajícím a potenciálním klientům konzistentní a personalizovaný zážitek ve všech komunikačních kanálech automatizací všech aspektů cesty zákazníka, od přizpůsobených e-mailů až po kontakt s obchodním zástupcem, který má historii interakcí a transakcí zákazníka v systému CRM.
Jméno referenčního zákazníka Saascend
Stručný popis projektu Když SaaScend, celosvětově známá skupina profesionálů růstu B2B, chtěla upgradovat své současné obchodní a marketingové procesy, aby byla efektivnější, potřebovali pro své klienty odborníka na implementaci Salesforce a složitost automatizace procesů.
Jméno referenčního zákazníka Zonky
Stručný popis projektu Zonky.cz je česká služba typu peer-to-peer, která poskytuje online půjčky mezi lidmi. Společnost, která měla svůj CRM systém založený na platformě Salesforce, hledala partnera, který by pomohl řídit rozvoj kombinací vlastních zkušeností s dalšími nástroji Salesforce.
Jméno referenčního zákazníka Kiwi
Stručný popis projektu Kiwi.com je jednou z nejrychleji rostoucích technologických společností na světě a jejím úkolem je revoluce v cestovním ruchu. Díky unikátní technologii Virtual Interlining je Kiwi.com schopna získat cestovatele z jakéhokoli místa A do kteréhokoli bodu B na světě za nejlepší možnou cenu.
Vybrané vlastní CRM reference v zahraničí
Jméno referenčního zákazníka
Stručný popis projektu
Jméno referenčního zákazníka
Stručný popis projektu
Jméno referenčního zákazníka
Stručný popis projektu