facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Cloud computing (SaaS) - software jako služba

vyber produkt ke srovnání
  Vyčistit výběr
 
Název službyFreshFlow
Adresa webové služby www.freshflow.cz
Charakteristika služby
Typ služby Systém pro řízení aktivit obchodníků, doplněk k CRM
Popis služby Aplikace slouží pro operativní denodenní práci obchodníků (a pro řízení obchodníků managementem). Je založená na sdílených chytrých diářích, ze kterých se extrahují data o aktivitách obchodníků a jejich výsledcích, přičemž tyto aktivity (schůzky, telefonáty) jsou současně provázány na databázi kontaktů. Aplikace obsahuje nástroje na vytěžování klientské databáze, lze v ní efektivně realizovat kampaně či přes ni navolávat schůzky přímo do diářů obchodníků např. call centrem. Aplikace nenahrazuje firemní CRM, ale slouží jako jeho efektivní doplněk pro rychlou práci v terénu, řízení, vytěžování klientské databáze a sběr dat.
Datové centrum - platforma služby datové centrum dodavatele
Možnost Demo / Trial vyzkoušení Ano (jaký limit): na vyžádání
Virtualizační vrstva
Forma nabízeného cloud modelu privátní, veřejný
Platební model Variabilní
Frekvence plateb měsíční
Platební jednotka uživatelský přístup
Škálovatelnost služby
Dostupnost služby 99,9%
Response time v případě poruchy 2
Fix time v případě poruchy
Autentizace uživatelů jednofaktorová
Helpdesk/hotline ano
Školení na používání služby Ano - placené na vyžádání
Možnost integrace s jinými aplikacemi Ano (jaké): interní CRM, outlook, google
Možnost customizace služby / aplikace ano
Má služba / aplikace otevřené API ano
Možnost exportu dat Ano (jaký formát): csv
Možnost importu dat Ano (jaký formát): csv
Požadavky na dodatečné HW vybavení klienta Ne
Požadavky na SW vybavení klienta ne
Referenční zákazníci
Jméno firmy Allianz Pojišťovna
Partners Financial Services
Partners Group SK
NN pojišťovna
Broker Trust