facebook
Exkluzivní partner sekce
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Dialog 3000Skylla
Cloud computing (SaaS) - software jako služba

vyber produkt ke srovnání
  Vyčistit výběr
 
Název službyeXite Zvětšit obrázek do nového okna
Adresa webové služby www.exite.cz
Charakteristika služby
Typ služby B2B integrační platforma
Popis služby eXite® je jednou z největších mezinárodních B2B platforem. Každoročně více než 15 000 společností zpracuje prostřednictvím platformy eXite® společnosti EDITEL přes 300 milionů transakcí.Připojení k platformě eXite® pokryje veškeré komunikační procesy s obchodními partnery. Všechny obchodní dokumenty, jako elektronické objednávky, dodací listy, faktury atd. mohou být přenášeny v reálném čase, bezpečně a jednoduše. Znamená to, že již nebudete muset ztrácet čas používáním tradičních komunikačních kanálů, jako jsou telefon, fax nebo e-mail.
Datové centrum - platforma služby T-Systems centrum se stupněm kvality IT TIER 3+
Možnost Demo / Trial vyzkoušení Ano (jaký limit):
Virtualizační vrstva
Forma nabízeného cloud modelu veřejný
Platební model Variabilní
Frekvence plateb měsíční
Platební jednotka množství přenesených dat
Škálovatelnost služby individuální dle požadavků zákazníka
Dostupnost služby 99,98%
Response time v případě poruchy 1
Fix time v případě poruchy 4
Autentizace uživatelů vícefaktorová (jaká): jméno/heslo, certifikát
Helpdesk/hotline ano
Školení na používání služby Ano - v ceně služby
Možnost integrace s jinými aplikacemi Ano (jaké): ERP, WMS, APS, dle požadavků zákazníka
Možnost customizace služby / aplikace ano
Má služba / aplikace otevřené API ne
Možnost exportu dat Ano (jaký formát): EDI, XML, TXT, CSV, PDF, IDOC, případně jakékoli jiné formáty)
Možnost importu dat Ano (jaký formát): (EDI, XML, TXT, CSV, PDF, IDOC, případně jakékoli jiné formáty)
Požadavky na dodatečné HW vybavení klienta Ne
Požadavky na SW vybavení klienta Podporovaný OS, webový prohlížeč, Java OpenJDK
Referenční zákazníci
Jméno firmy https://www.editel.cz/reference/zakaznici/
https://www.editel.cz/reference/pripadove-studie/