facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přihlášení SystemNEWSPřehledy
 
Tematické seriály

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 
Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

 
Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

 
Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

 
Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
 
Partneři webu
CRM systémy

vyber produkt ke srovnání
  Vyčistit výběr
 
Název produktu (verze)RAYNET CRM Zvětšit obrázek do nového okna
Rok uvedení produktu na trh / uvedení aktuální verze 2012
Počet konzultantů produktu v ČR 4
Nabízené formy implementace systému
On-premise ne
Cloud ano
Hostované řešení ne (nezadáno)
Funkčnost systému
Call centrum
Podpora různých komunikačních kanálů se zákazníky ne (nezadáno)
On-line přepojení zákazníka na specializovaného operátora ne (nezadáno)
Poskytování všech relevantních informací o právě obsluhovaném zákazníkovi operátorům ne (nezadáno)
Sběr a vyhodnocování statistických údajů ne (nezadáno)
Podpora Dialed Number Indentification Service (DNIS) ne (nezadáno)
Podpora Automated Number Identification (ANI) ne (nezadáno)
Podpora Interactive Voice Response systems (IVR) ne (nezadáno)
Marketing
Podpora List Managementu (seznamy zákazníků, dodavatelů, jejich import a export) ne (nezadáno)
Automatizované plánování marketingové kampaně na základě analýz zákazníků ne (nezadáno)
Příprava rozpočtů plánovaných kampaní a sledování jejich plnění v průběhu kampaně ne (nezadáno)
Přesné zacílení kampaní na vybrané zákazníky nebo skupiny ne (nezadáno)
Realizace tržních testů (náhodný výběr zákazníků z cílové skupiny) ne (nezadáno)
Definování metriky, podle nichž bude hodnocena úspěšnost kampaně ne (nezadáno)
Realizace jedné kampaně několika komunikačními kanály najednou ne (nezadáno)
Sledování reakce zákazníků v reálném čase ze všech komunikačních kanálů ne (nezadáno)
Analýza průběžných výsledků probíhajících kampaní ne (nezadáno)
Operativní zasahování do provádění marketingové kampaně podle reakcí cílové skupiny ne (nezadáno)
Integrace s aplikacemi přímo souvisejícími se zákazníky (call centrum, servis, podpora, ...) ne (nezadáno)
Udržování a zpřístupňování báze informací o použitelných komunikačních kanálech ne (nezadáno)
Správa informací o zákaznících (vyloučení oslovení jednoho zákazníka dvakrát stejným sdělením) ne (nezadáno)
Hodnocení výsledků kampaně pomocí různých metrik a kritérií ne (nezadáno)
Podpora řízení a realizace propagačních akcí ne (nezadáno)
Prodej
Přístup ke všem relevantním informacím o obchodním případu ne (nezadáno)
Profil zákazníka ne (nezadáno)
Funkce sledování insolvenčního rejstříku ne (nezadáno)
Dosavadní kontakty ne (nezadáno)
Vynaložené a naplánované náklady ne (nezadáno)
Řízení vývoje obchodního případu na základě stanovené metodiky ne (nezadáno)
Přístup k základně informací (katalogy, ceny, konkurence, ...) přes web ne (nezadáno)
Automatizace korespondence a jejího vyřizování (hromadná korespondence, šablony dopisů, ...) ne (nezadáno)
Podpora týmového prodeje vícevrstvými distribučními kanály ne (nezadáno)
Automatizace synchronizace dat centrálního serveru a mobilních obchodníků ne (nezadáno)
Product Configurator (vytváření nabídky přímo v místě prodeje) ne (nezadáno)
Předpovědi objemu prodeje ne (nezadáno)
Správa motivačního programu účastníků obchodního procesu ne (nezadáno)
Servis
Případové analýzy ne (nezadáno)
Průchody rozhodovacími stromy ne (nezadáno)
Pomocné textové informace (rešerše technické dokumentace) ne (nezadáno)
Produktové specifikace ne (nezadáno)
FAQ databáze ne (nezadáno)
Řešení známých problémů z minulosti ne (nezadáno)
Automatické nasměrování požadavků zákazníka na příslušného řešitele ne (nezadáno)
Řízení garance doby vyřešení požadavku ne (nezadáno)
Optimalizace obchodních procesů
Zdokonalování prodejních a servisních procesů ne (nezadáno)
Vyhodnocování efektivity prodejních a servisních procesů ne (nezadáno)
Grafická evidence procesů a organizačních struktur ne (nezadáno)
Simulace procesů a trasování procesů ne (nezadáno)
Specializované moduly, funkce nebo nastavení pro různá odvětví
Obsahuje produkt spec. moduly ne (nezadáno)
Nasazení v odvětví (např. banky a finance, telekomunikace)
Další vlastnosti systému
Mobilní přístup ano
Architektura a platformy
Architektura systému
Platforma systému - operační systém serveru
Platforma systému - operační systém klienta
Možné platformy systému - databáze
Uživatelé celosvětově
Počet instalací produktu (počet zákazníků celosvětově) 1300
Uživatelé v ČR a SR
Počet instalací produktu v ČR 1050
Pro jakou velikost podniku je produkt určen
- malé podniky (obrat do 250 mil. Kč ročně) ano
- středně velké podniky (obrat 250 mil. - 2 mld. Kč ročně) ano
- velké podniky (obrat nad 2 mld. Kč ročně) ano
Reference
Reference produktu v ČR raynet.cz/reference