facebook LinkedIN LinkedIN - follow
CRM systémy

vyber produkt ke srovnání
  Vyčistit výběr
 
Název produktu (verze)GOSys Zvětšit obrázek do nového okna
Rok uvedení produktu na trh / uvedení aktuální verze 2004
Počet konzultantů produktu v ČR
Nabízené formy implementace systému
On-premise ne
Cloud ano
Hostované řešení ne
Funkčnost systému
Call centrum
Podpora různých komunikačních kanálů se zákazníky ano
On-line přepojení zákazníka na specializovaného operátora ne (nezadáno)
Poskytování všech relevantních informací o právě obsluhovaném zákazníkovi operátorům ne (nezadáno)
Sběr a vyhodnocování statistických údajů ne (nezadáno)
Podpora Dialed Number Indentification Service (DNIS) ne (nezadáno)
Podpora Automated Number Identification (ANI) ne (nezadáno)
Podpora Interactive Voice Response systems (IVR) ne (nezadáno)
Marketing
Podpora List Managementu (seznamy zákazníků, dodavatelů, jejich import a export) ano
Automatizované plánování marketingové kampaně na základě analýz zákazníků ne (nezadáno)
Příprava rozpočtů plánovaných kampaní a sledování jejich plnění v průběhu kampaně ne (nezadáno)
Přesné zacílení kampaní na vybrané zákazníky nebo skupiny ne (nezadáno)
Realizace tržních testů (náhodný výběr zákazníků z cílové skupiny) ne (nezadáno)
Definování metriky, podle nichž bude hodnocena úspěšnost kampaně ne (nezadáno)
Realizace jedné kampaně několika komunikačními kanály najednou ne (nezadáno)
Sledování reakce zákazníků v reálném čase ze všech komunikačních kanálů ne (nezadáno)
Analýza průběžných výsledků probíhajících kampaní ne (nezadáno)
Operativní zasahování do provádění marketingové kampaně podle reakcí cílové skupiny ne (nezadáno)
Integrace s aplikacemi přímo souvisejícími se zákazníky (call centrum, servis, podpora, ...) ne (nezadáno)
Udržování a zpřístupňování báze informací o použitelných komunikačních kanálech ne (nezadáno)
Správa informací o zákaznících (vyloučení oslovení jednoho zákazníka dvakrát stejným sdělením) ne (nezadáno)
Hodnocení výsledků kampaně pomocí různých metrik a kritérií ne (nezadáno)
Podpora řízení a realizace propagačních akcí ne (nezadáno)
Prodej
Přístup ke všem relevantním informacím o obchodním případu ano
Profil zákazníka ano
Funkce sledování insolvenčního rejstříku ne (nezadáno)
Dosavadní kontakty ano
Vynaložené a naplánované náklady ano
Řízení vývoje obchodního případu na základě stanovené metodiky ne (nezadáno)
Přístup k základně informací (katalogy, ceny, konkurence, ...) přes web ano
Automatizace korespondence a jejího vyřizování (hromadná korespondence, šablony dopisů, ...) ano
Podpora týmového prodeje vícevrstvými distribučními kanály ano
Automatizace synchronizace dat centrálního serveru a mobilních obchodníků ne (nezadáno)
Product Configurator (vytváření nabídky přímo v místě prodeje) ano
Předpovědi objemu prodeje ne (nezadáno)
Správa motivačního programu účastníků obchodního procesu ne (nezadáno)
Servis
Případové analýzy ne (nezadáno)
Průchody rozhodovacími stromy ne (nezadáno)
Pomocné textové informace (rešerše technické dokumentace) ano
Produktové specifikace ano
FAQ databáze ano
Řešení známých problémů z minulosti ano
Automatické nasměrování požadavků zákazníka na příslušného řešitele ano
Řízení garance doby vyřešení požadavku ano
Optimalizace obchodních procesů
Zdokonalování prodejních a servisních procesů ne (nezadáno)
Vyhodnocování efektivity prodejních a servisních procesů ano
Grafická evidence procesů a organizačních struktur ne (nezadáno)
Simulace procesů a trasování procesů ne (nezadáno)
Specializované moduly, funkce nebo nastavení pro různá odvětví
Obsahuje produkt spec. moduly ano ERP, HR, BPM, CRM
Nasazení v odvětví (např. banky a finance, telekomunikace)
Další vlastnosti systému
Mobilní přístup ano
Architektura a platformy
Architektura systému intranet, klient/server, komponentová, mobile klient, modulární, objektově orientovaná, web
Platforma systému - operační systém serveru cloud
Platforma systému - operační systém klienta webový prohlížeč
Možné platformy systému - databáze MySQL
Uživatelé celosvětově
Počet instalací produktu (počet zákazníků celosvětově)
Uživatelé v ČR a SR
Počet instalací produktu v ČR
Pro jakou velikost podniku je produkt určen
- malé podniky (obrat do 250 mil. Kč ročně) ano
- středně velké podniky (obrat 250 mil. - 2 mld. Kč ročně) ano
- velké podniky (obrat nad 2 mld. Kč ročně) ne (nezadáno)
Reference
Reference produktu v ČR