facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Informace o vybrané akci

Tiskni akci

Webinář: Řízení firemních procesů a nástroje pro home office

Pořadatel:  Digital Resources a.s.
Od:  16.9.2020 10:00
Do:  16.9.2020 10:20
Stav:  Akce již skončila.
Místo:  Online
Město:  Online
Popis:
Obrázek akceJak nejlépe řídit Vaše procesy ve firmě? Co je důležité pro efektivní práci z „home office“? Jak lze získat komplexní přehled o dění ve Vašem oddělení nebo napříč celou společností?

V rámci webináře se zaměříme na řízení firemních procesů a nástroje pro home office. Představíme Vám výkonný BPM (Business Process Management) systém Intuo – Company Intelligence a jeho řešení pro home office, které nabízí dokonalé nástroje pro efektivní práci z jakéhokoliv prostředí, ať už jste v kanceláři, na pracovní cestě nebo pracujete z domova. Intuo umožňuje svým uživatelům mít potřebné informace vždy po ruce, a to v tzv. 360stupňovém pohledu. Záznamy a reporty veškerých aktivit a procesů poskytují skvělý přehled o práci a výsledcích ve firmě.

Intuo pro home office získalo ocenění Pozoruhodný produkt 2020.


WWW stránka:  https://smixly.com/bvmdXU
Vstupné/konferenční
poplatek:  
Zdarma po registraci
Dostupnost akce:  Pro veřejnost
Typ:  Webinář
Kategorie:  Koncový uživatel
Kontaktní osoba:
Kristýna Dryáková
e-mail: info@digres.cz
Mediální partner:  

Vytvoř novou akci na základě této