facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Informace o vybrané akci

Tiskni akci

Webinář: Automatizace a digitalizace HR oddělení

Pořadatel:  Digital Resources a.s.
Od:  9.9.2020 10:00
Do:  9.9.2020 10:20
Stav:  Akce již skončila.
Místo:  Online
Město:  Online
Popis:
Obrázek akceNástroje, jako Teamio, sice pomáhají řídit a usnadnit proces náboru, ale co pak? Jak probíhají interní procesy výběrového řízení, komunikace s uchazeči, archivace dokumentů či školení nově přijatých zaměstnanců?

Personální oddělení zpracovávají velké množství různorodých informací, které jsou často vysoce důvěrné. Ve většině případů jsou data uchovávána v různých sítích a systémech, které spolu často ani nekomunikují, tudíž je obtížné nalézt a spravovat požadované informace.

LEPŠÍ NÁSTROJE PRO HR MANAŽERY

Oddělení lidských zdrojů pro svou činnost potřebuje bezproblémové řízení informací a konzistentní "workflow". To znamená rychle, snadno a přesně nalézt požadovaný obsah a sdílet ho dle interních pravidel.

V rámci webináře se zaměříme na automatizaci a digitalizaci personálního oddělení ve firmě. Ukážeme Vám moderní nástroje pro snadnou správu dokumentů a informací. Poradíme Vám, jak lze práci Vašeho HR oddělení zefektivnit. Součástí bude i živá ukázka finského ECM/DMS systému M-Files, Lídra trhu dle společnosti Nucleus Research a Vizionáře dle Gartnera.


WWW stránka:  https://smixly.com/bWVvKD
Vstupné/konferenční
poplatek:  
Zdarma po registraci
Dostupnost akce:  Pro veřejnost
Typ:  Webinář
Kategorie:  Koncový uživatel
Kontaktní osoba:
Kristýna Dryáková
e-mail: info@digres.cz
Mediální partner:  

Vytvoř novou akci na základě této
Inzerce