facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přihlášení SystemNEWSPřehledy
 
Tematické seriály

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 
Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

 
Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

 
Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

 
Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
 
Partneři webu
9. prosinec 2021 - akce vybraného dne

Check Point Certified Troubleshooting Administrator...

Datum konání: 9.12. - 10.12.
Město: Praha 3, 130 00

 
Školení je možné absolvovat i virtuálně. Školení Check Point Certified Troubleshooting Administrator (CCTA) poskytuje porozumění konceptům a dovednostem nezbytným k řešení problémů, které mohou nastat při správě architektury Check Point Security Management a Security Gateways. více
 

Webinář: Moderní ITSM v Jira Service Management

Datum konání: 9.12. - 9.12.
Město: Zoom

 
Obrázek akceS nárůstem digitalizace je stále důležitější reagovat rychle na změny a poskytovat zákazníkům a zaměstnancům IT služby na vysoké úrovni. V našem webináři vám ukážeme, jak Jira Service Management a Opsgenie podporují každodenní práci IT týmů, ať už se jedná o zpracovávání příchozích požadavků,... více
 

Webinář: Řízení a plánování servisu

Datum konání: 9.12. - 9.12.
Město: Online

 
Obrázek akceRádi byste ve Vaší firmě řídili servis snadno a efektivně? Chcete takové nástroje pro Vaše servisní oddělení a další zaměstnance, které jim usnadní práci? V rámci webináře se zaměříme na plánování a řízení servisu ve firmě. Ukážeme Vám, jak snadno spravovat servisní požadavky, plánovat servisní... více
 

Kalendář