facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
IT Systems - online trafika
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Partneři webu
K2 atmitec

Informace o vybrané akci

Tiskni akci

Customer Contact 2018

Pořadatel:  Forum Media, s.r.o. a týdeník Marketing a Media
Od:  12.6.2018 09:00
Do:  12.6.2018 14:00
Stav:  Akce již skončila.
Místo:  Forum Media, Ovenecká 9
Město:  Praha 7
Popis:
Obrázek akce3. ročník konference Customer Contact představí aktuální trendy v bysnysu kontaktních center. Klíčové pojmy jsou: call centra, kontaktní centra, péče o zákazníka, online prodej, krizová komunikace, technologické novinky pro telemarketing, sociální média.

WWW stránka:  www.customercare.cz
Vstupné/konferenční
poplatek:  
3500
Dostupnost akce:  Pro veřejnost
Typ:  Konference
Kategorie:  IT profesionál
Kontaktní osoba:
Makéta Houdková
telefon: 605228811
e-mail: cc@mam.cz
Přiložené soubory:  
Mediální partner:  

Vytvoř novou akci na základě této
Inzerce
Kalendář
 
Inzerce
Siemens - CAM webinar