facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
Control
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Informace o vybrané akci

Tiskni akci

Benchmarking Customer Experience

Pořadatel:  blue-infinity s. r. o.
Od:  25.5.2017 08:00
Do:  25.5.2017 13:00
Stav:  Akce již skončila.
Místo:  Erbia Congress Centrum
City Tower, 27. patro
Hvězdova 1716/2b
Město:  Praha 4
Popis:
Obrázek akceNové technologie zásadně mění dynamiku vytváření vztahů se zákazníky. Přijďte se podívat, jak je efektivně využívat pro dosažení co nejlepší Customer Experience! 

WWW stránka:  https://www.blue-infinity.com/...
Vstupné/konferenční
poplatek:  
ne
Dostupnost akce:  Uzavřená
Typ:  Konference
Kategorie:  IT business
Kontaktní osoba:
Kateřina Pokorná
telefon: +420 601 182 758
e-mail: katerina.pokorna@b-i.com
Přiložené soubory:  
Mediální partner:  

Vytvoř novou akci na základě této
POINT.X
Inzerce
ABSL konference
Kalendář
 
Inzerce
COMPAS