eWay
facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Exkluzivní partner sekce
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Compas automatizace
isobar technologies s.r.o
Helios
Další
Předchozí
22/44
 
Název společnostiisobar technologies s.r.o
Datum zápisu / aktualizace 9. 7. 2019 / 1. 11. 2019
AdresaHavlíčkova 1029/3, 110 00 Praha
Telefon00420 724 930 599
Kontaktní e-mailjana.silarova@isobar.com
Webwvw.isobar.ch/salesforce-czech
Počet zaměstnanců100
Počet konzultantů
Počet programátorů
Firma působí na českém trhu CRM od roku2016
Počet realizovaných implementací CRM systému
Počet aktivních zákazníků dodaných CRM systémů
Součást sítě partnerů a aktuální dosažená úroveň (v oblasti CRM)Salesforce partner; Microsoft
Certifikáty kvality a odbornostiSalesforce Platinum Partner, Microsoft Gold Partnership
Pobočky a přímé zastoupení ve městechPraha, Brno
Dodávané CRM systémy
Název CRM systémuSalesforce Sales Cloud
Původ a lokalizace produktu zahraniční - lokalizovaný
Název CRM systémuSalesfrorce Service Cloud
Původ a lokalizace produktu zahraniční - lokalizovaný
Název CRM systémuSalesforce Marketing Cloud
Původ a lokalizace produktu zahraniční - lokalizovaný
Vlastní nadstavby a doplňková řešení k CRM
Název
Popis
Název
Popis
Název
Popis
Nabízené formy implementace CRM systému
On-premise ne (nezadáno)
Hostované řešení ne (nezadáno)
Cloud ano
Zkušenosti z implementace CRM systému v odvětví
Výrobní podniky ano
Obchodní firmy (retail, maloobchod) ano
Distribuce (B2B) ano
Logistika, doprava, spedice ano
Stavebnictví, development ano
Utility ne (nezadáno)
Banky ano
Pojišťovny ano
Jiné finanční organizace ano
IT služby ano
Telekomunikace ano
HoReCa (hotely, restaurace, gastro služby...) ne (nezadáno)
Veřejný sektor a státní správa ne (nezadáno)
Příspěvkové organizace ne (nezadáno)
Školství ne (nezadáno)
Zdravotnictví ne (nezadáno)
Zemědělství (prvovýroba) ne (nezadáno)
Další odvětvíNeziskové organizace
Reálné zkušenosti z implementace CRM řešení dle velikosti projektu
do 10 uživatelů ne (nezadáno)
10 až 25 uživatelů ano
25 až 50 uživatelů ano
50 až 200 uživatelů ano
více než 200 uživatelů ano
Největší realizovaný projekt dle počtu uživatelů
Vybrané vlastní CRM reference na českém trhu
Jméno referenčního zákazníkaZonky.cz
Stručný popis projektuZonky udává trend v komunikaci se zákazníky. Veškerou zákaznickou komunikaci a procesy řídí finanční organizace Zonky v cloudovém řešení pro řízení firemních procesů a komunikace se zákazníkem od Salesforce – světové jedničky na poli technologií.
Zonky je prvním fintechem v ČR, který využívá (nejen) CRM Salesforce v největší možné míře a řídí tak jedním systémem celý zákaznický cyklus.
Jméno referenčního zákazníkaLiftago
Stručný popis projektuSpokojenost zákazníka je zásadní. Liftago se Salesforce plně automatizovalo všechny procesy zákaznické podpory.
Jméno referenčního zákazníkaOkay Elektro
Stručný popis projektu
Jméno referenčního zákazníkaImecon
Stručný popis projektu
Jméno referenčního zákazníka4Finance
Stručný popis projektu
Vybrané vlastní CRM reference v zahraničí
Jméno referenčního zákazníkaAdidas
Stručný popis projektuAdidas výrazně zvýšil svoji efektivitu prodejů díky implementaci nového B2B řešení, které radikálním způsobem zjednodušuje objednávkový proces.
Jméno referenčního zákazníkaChopard
Stručný popis projektuChopard (výrobce luxusních hodinek a šperků) se podařilo zlepšit vnímání jejich značky. Vytvořili koncept 360° pohledu na zákazníka, což vedlo k více než půlmilionovému růstu návštěv na jejich webu.
Jméno referenčního zákazníkaSony
Stručný popis projektuPro Sony jsme vyvinuli jedinečnou věrnostní strategii a řešení, která se přizpůsobuje potřebám každého jednotlivého zákazníka.
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu
Vložit  subjekt na základě tohoto subjekt Vložit subjekt na základě tohoto subjekt
Smazat subjekt Smazat subjekt