eWay
facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Exkluzivní partner sekce
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
K2 atmitec
AUTOCONT a.s.
Helios
Další
Předchozí
6/44
 
Název společnostiAUTOCONT a.s.
Datum zápisu / aktualizace 30. 10. 2018 / 30. 10. 2018
AdresaHornopolní 3322/34, Ostrava, 702 00
Telefon+420 910 971 971
Kontaktní e-mailobchod@autocont.cz
Webwww.ACDynamics365.cz
Počet zaměstnanců1000
Počet konzultantů7 (pro oblast CRM)
Počet programátorů4 (pro oblast CRM)
Firma působí na českém trhu CRM od roku1990
Počet realizovaných implementací CRM systému34
Počet aktivních zákazníků dodaných CRM systémů22
Součást sítě partnerů a aktuální dosažená úroveň (v oblasti CRM)Microsoft Partner SILVER Cloud CRM Competency
Certifikáty kvality a odbornostiISO 9001, ISO 20000, ISO 27001, ISO 14001, ISO 10006
Pobočky a přímé zastoupení ve městechPraha, Brno, Ostrava, Teplice, Zlín, České Budějovice, Žilina
Dodávané CRM systémy
Název CRM systémuMicrosoft Dynamics 365
Původ a lokalizace produktu zahraniční - lokalizovaný
Název CRM systému
Původ a lokalizace produktuČR
Název CRM systému
Původ a lokalizace produktuČR
Vlastní nadstavby a doplňková řešení k CRM
Název
Popis
Název
Popis
Název
Popis
Nabízené formy implementace CRM systému
On-premise ano
Hostované řešení ano
Cloud ano
Zkušenosti z implementace CRM systému v odvětví
Výrobní podniky ano
Obchodní firmy (retail, maloobchod) ano
Distribuce (B2B) ano
Logistika, doprava, spedice ano
Stavebnictví, development ano
Utility ano
Banky ne
Pojišťovny ne
Jiné finanční organizace ano
IT služby ano
Telekomunikace ano
HoReCa (hotely, restaurace, gastro služby...) ne
Veřejný sektor a státní správa ano
Příspěvkové organizace ano
Školství ne
Zdravotnictví ano
Zemědělství (prvovýroba) ne
Další odvětvíStrojírenský průmysl, Farmaceutický průmysl, Cestovní ruch, Neziskové organizace, Reprodukční centra
Reálné zkušenosti z implementace CRM řešení dle velikosti projektu
do 10 uživatelů ano
10 až 25 uživatelů ano
25 až 50 uživatelů ano
50 až 200 uživatelů ano
více než 200 uživatelů ano
Největší realizovaný projekt dle počtu uživatelů347
Vybrané vlastní CRM reference na českém trhu
Jméno referenčního zákazníkaENGIE Services a.s.
Stručný popis projektuImplementací Microsoft Dynamics 365 for Sales získal zákazník vhodný nástroj k podpoře firemní strategie v oblasti řízení vztahů se zákazníky. Řešení běží v cloudu jako služba, díky čemuž je možné přistupovat k aktuálním informacím kdykoliv a odkudkoliv.
Jméno referenčního zákazníkaTON a.s.
Stručný popis projektuPomocí systému Microsoft Dynamics CRM se podařilo společnosti TON zkvalitnit komunikaci s potenciálními i stávajícími zákazníky, zlepšit koordinaci obchodních zástupců a zefektivnit marketingové aktivity. Celé řešení je integrováno s ERP systémem MS Dynamics NAV.
Jméno referenčního zákazníkaAgentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest
Stručný popis projektuNasazení informačního systému přineslo zákazníkovi řadu výhod. Mezi jinými se usnadnil přístup k informacím napříč celou agenturou, informace jsou snadno dostupné a lze k nim přistupovat odkudkoliv. Řešení z rodiny Dynamics 365 v kombinaci s dalšími produkty umožňuje jednotnou podporu a přináší úspory oproti nasazení jiného CRM systému.
Jméno referenčního zákazníkaČD CARGO a.s.
Stručný popis projektuVýsledkem implementace obchodního systému OSCAR bylo dosažení kompletní podpory řízení obchodních procesů od evidence poptávek, zpracování nabídek a zákaznických tarifů po centrální evidenci obchodních smluv. Nasazené řešení je postavené na technologii Microsoft Dynamics CRM.
Jméno referenčního zákazníkaČeská agentura na podporu obchodu CzechTrade
Stručný popis projektuNasazení nové verze proexportního CRM řešení - informačního systému SINPRO bylo součástí komplexního integračního projektu, který zahrnuje služby AutoContu v oblasti architektury a řešení pro CRM, Sharepoint i webové portály včetně UX.
Vybrané vlastní CRM reference v zahraničí
Jméno referenčního zákazníka
Stručný popis projektu
Jméno referenčního zákazníka
Stručný popis projektu
Jméno referenčního zákazníka
Stručný popis projektu
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu
Vložit  subjekt na základě tohoto subjekt Vložit subjekt na základě tohoto subjekt
Smazat subjekt Smazat subjekt