- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
INOVIO – pošta došlá
Produkt INOVIO Pošta došlá je firemní řešení připravené pro skenování doručené listinné firemní pošty, automatické stahování datových zpráv z datových schránek a výběr obecných firemních emailových schránek (např. objednávky@firma.cz, podpora@firma.cz). INOVIO zajišťuje jejich automatický nebo uživatelsky korigovaný elektronický oběh ve firmě s přidělením správnému řešiteli. Následně INOVIO ohlídá vyřešení z pošty vyplývajících požadavků ve stanovených lhůtách a provede archivaci.


Díky integrovanému workflow každý uživatel systému přesně ví, kterou zprávu zpracovat a v jakém termínu. U každé zprávy má uživatel možnost sledovat její pohyby, tedy kdy a komu byla předána, a to od data registrace až do současnosti. Každý krok je možné doplnit vysvětlujícím komentářem, a dalšími přílohami. Systém zasílá uživatelům emailové notifikace dle nastavených schémat. Samozřejmostí jsou reporty, které je možné nastavit dle přání a potřeb managementu. Zásilky je možné filtrovat a třídit podle odesílatele, stavu atd.
Základní funkce:
- Elektronický oběh pošty došlé a datových zpráv ve firmě, či jiné instituci
- Možnost přímé archivace papírové pošty a oběh jejich elektronických kopií
- Snadné napojení na datovou schránku
- Možnost uchovávat obsah datové schránky po libovolnou dobu (není nutné používat datový trezor)
- Jakýkoliv dokument snadno dohledatelný do 10s
- Notifikace při hrozbě nevyřízení ve lhůtě
- Příjemné a jednoduché uživatelské rozhraní
- Rychlé nasazení – do tří dnů je INOVIO připraveno k užívání


19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |