- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
GINIS DRMS
Systém GINIS DRMS společnosti GORDIC umožňuje evidenci veškerých údajů o písemnostech a spisech včetně sledování jejich pohybu v organizaci. Systém je výkonným a efektivním nástrojem pro zajištění odborné správy veškerých dokumentů, včetně těch elektronických, došlých do datové schránky. Firma v něm získává moderní, prestižními organizacemi (Ministerstvo vnitra, Ministerstvo obrany, Český telekomunikační úřad, Hlavní město Praha a další) provozovaný systém, zajišťující kompletní životní cyklus dokumentu a vyřeší problém efektivní vazby na datovou schránkou.


Běžné činnosti s dokumenty se díky GINIS DRMS zautomatizují. Systém zajistí distribuci dokumentů došlých do datové schránky svým jednotlivým pracovníkům a naopak odesílání dokumentů do datových schránek úřadů. Umožní vyřizovat, odesílat, ale především uchovávat velké množství dokumentů v digitální podobě až do doby uplynutí skartační lhůty. Tím, že řeší práci s elektronickými dokumenty „od začátku do konce“, firma minimalizuje potřebu autorizované konverze.
Základní funkce a vlastnosti
- řešení životního cyklu dokumentů
- rovnocenný přístup k elektronickým i analogovým dokumentům
- vazba na datovou schránku a Czechpoint
- uživatelsky příjemné a intuitivní grafické prostředí
- sledování osobní zodpovědnosti
- identifikace pomocí obecného PID
- integrované řešení s kancelářskými systémy, skenovací linkou atp.
- elektronická podatelna
- selektivní práva uživatelů, protokolování přístupů
- automatizace běžných činností (podání, předávání, vyhledávání)
- elektronická správa spisoven, zadávání spisových znaků, tvorba skartačních návrhů
- otevřenost vůči okolním systémům zajištěna obecným interface (INT, Web Services, XML)
- centrální správa organizační struktury, přístupových práv, funkčních míst a jejich vazeb
- řízení a monitorování procesů


![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |