facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Alvao 6.0 pro řízení podnikového IT

nabízí nový Service Desk

Společnost Alvao uvedla na trh novou verzi systému ALVAO určeného pro řízení podnikového IT. Největší novinkou v nové verzi 6.0 je produkt Service Desk, který podporuje poskytování různých služeb pomocí různých procesů a to i dle světových metodik jako např. ITIL. Produkt Service Desk je možné rozšířit i o šablony procesů nástupů a výstupů zaměstnanců, anebo o proces, který zajistí automatické založení účtu zaměstnance v Active Directory. Změny, které přináší nová verze 6.0, se týkají především dalších zjednodušení a automatizování operací týkajících se rutinních činností IT oddělení a výrazného rozvoje produktu v oblasti on-line přístupu skrze web.



Nový Service Desk je určený nejen pro IT oddělení, které chce poskytovat služby podle ITIL, ale také pro řízení požadavků celé firmy. Produkt Service Desk bude také lépe podporovat i poskytování služeb všech různých servisních oddělení ve společnosti jako např. Nákup, Správa vozového parku, Správa budov, Kvalita, Administrativa apod. Stávající zákazníci získají nárok na verzi ALVAO Service Desk v rámci platby maintenance nebo pronájmu za ALVAO Help Desk.

 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.