Check Point objevil vážnou zranitelnost v e-commerce platformě Magento

Společnost Check Point zveřejnila, že bezpečnostní tým Check Point Malware and Vulnerability Research Group nedávno objevil kritickou RCE (vzdálené spuštění kódu) zranitelnost v e-commerce platformě Magento společnosti eBay, která ovlivňuje téměř dvě stě tisíc on-line obchodů. Pokud je zranitelnost zneužita, může útočník plně ohrozit jakýkoli internetový obchod na platformě Magento a získat například informace o kreditních kartách a další finanční a osobní údaje zákazníků. Zranitelnost umožňuje jakémukoli útočníkovi obejít všechny bezpečnostní mechanismy a získat kontrolu nad obchodem a také získat jeho kompletní databázi.



„On-line nakupování je stále oblíbenější, takže stránky obchodů jsou čím dál častěji terčem hackerů. Jsou pro ně zlatým dolem plným informací o kreditních kartách,“ říká Shahar Tal, Malware and Vulnerability Research Manager ve společnosti Check Point Software Technologies. „Odhalená zranitelnost představuje významnou hrozbu, nejenom pro jeden obchod, ale pro všechny maloobchodní značky, které používají platformu Magento pro své on-line obchody, což představuje asi 30 % e commerce trhu.“

 

Check Point nejdříve informoval o zranitelnosti přímo eBay a zároveň poskytl seznam navrhovaných oprav. Patch byl uvolněn 9. února 2015 (SUPEE-5344 je k dispozici zde). Vlastníky obchodů a IT správce společnsot vyzvala, aby patch okamžitě použili.

 

Zákazníci společnosti Check Point jsou chráněni před pokusy o zneužití této zranitelnosti pomoci IPS softwarového bladu. Více informací je na stránkách http://blog.checkpoint.com.


 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.