Veletrhy Brno nasadily systém Vema

Veletrhy Brno implementovaly personální systém Vema. Zavedení informačního systému Vema umožnilo společnosti šetřit náklady, a přitom plně využívat nových, rozšířených možností v oblasti řízení lidských zdrojů. Informační systém Vema umožňuje společnosti bezproblémové zpracování personálních dat, dodržení legislativního rámce a kvalitní provázání na ostatní interní systémy První výplaty měli zaměstnanci aplikací Vema spočítané již měsíc po zahájení implementace. Ostatní moduly, včetně úprav zadavateli na míru, byly implementovány v rozmezí následujících pěti měsíců. Významná veletržní správa nyní využívá aplikace Vema pro širokou škálu personální agendy - od výpočtu mezd a základní personalistiky, přes systemizaci a vzdělávání zaměstnanců, až po hodnocení či plánování a schvalování dovolené.



V souladu se současným trendem v IT se zákazník rozhodl všechny aplikace využívat vzdáleně přes internet formou služby (ASP Vema). Díky tomu má k dispozici plnou podporu, nejen co se týče správy systému a bezpečnosti dat, ale rovněž může pověřit pracovníky Vema, aby pomohli s řešením problémů zásahem přímo v jeho datech, bez nutnosti výjezdů.

 

Přidanou hodnotou je pak podle jeho slov také možnost manažerů i řadových zaměstnanců přistupovat k personálním datům prostřednictvím Portálu Vema přímo z webového prohlížeče. Takové řešení zjednodušuje běžné personální procesy, jako je plánování dovolené, hodnocení nebo přihlašování na akce.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.