facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nový produkt pro správu kontaktních center

Firma AXEC představila nový produkt pro správu callcenter s názvem OBELISK. OBELISK je soubor prostředků pro sledování a řízení callcenter postavených na platformě Asterisk amerického výrobce Digium Inc. Vývojem tohoto produktu doplňuje AXEC mezeru v nabídce prostředků pro efektivní komunikaci s klienty v kontaktních centrech. OBELISK zahrnuje sledování činnosti callcentra v reálném čase, přehled obsazenosti vstupních linek, agentů callcentra a stav front. Neméně důležitou částí je i klient pro předávání informací agentům spolu s těsnou vazbou na zákaznický CRM systém. OBELISK poskytuje i detailní billing, statistiky, reporty a grafy dle různých kritérií výběru. Pro projekty vyžadující komunikaci směrem ke klientům je k dispozici dialer s různými algoritmy vytáčení čísel.



 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.