Nový produkt pro správu kontaktních center

Firma AXEC představila nový produkt pro správu callcenter s názvem OBELISK. OBELISK je soubor prostředků pro sledování a řízení callcenter postavených na platformě Asterisk amerického výrobce Digium Inc. Vývojem tohoto produktu doplňuje AXEC mezeru v nabídce prostředků pro efektivní komunikaci s klienty v kontaktních centrech. OBELISK zahrnuje sledování činnosti callcentra v reálném čase, přehled obsazenosti vstupních linek, agentů callcentra a stav front. Neméně důležitou částí je i klient pro předávání informací agentům spolu s těsnou vazbou na zákaznický CRM systém. OBELISK poskytuje i detailní billing, statistiky, reporty a grafy dle různých kritérií výběru. Pro projekty vyžadující komunikaci směrem ke klientům je k dispozici dialer s různými algoritmy vytáčení čísel.



 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?