facebook LinkedIN LinkedIN - follow
CRM systémy, Aktuality -> IT Projekty - 15. 12. 2008

Nové call centrum pro ČSOB

Nové call centrum pro zákazníky ČSOB vybuduje do konce roku Telefónica O2. V současné době jsou již přípravy na spuštění v plném proudu, na začátek příštího roku se pak plánuje ostrý start a přechod z testovacího režimu do plného provozu. Telefónica tak navazuje na dlouhodobou spolupráci s ČSOB. V současné době pro ni mimo jiné zabezpečuje kompletní ICT formou řízené služby, založené na platformě O2 Managed services.



V současné době má ČSOB jedno kontaktní centrum v Hradci Králové, které je ale kapacitně zcela vytíženo. Rozhodla se tedy vypsat tender na vybudování a provoz nového pracoviště, které bude umístěno v Náchodě. Telefónica byla vybrána nejen jako dodavatel technologií, ale i jako systémový integrátor a supervizor celého projektu. Při implementaci dojde k řadě vylepšení proti původnímu systému, mimo jiné provázání s CRM aplikacemi, posílení úlohy IVR nebo optimalizace směrování příchozích hovorů podle znalostí a vytíženosti operátora. Vlastní technologie centra bude ve vlastnictví O2 a zákazníkovi bude poskytnuta formou služby. Fyzicky bude umístěna v objektu klienta, připojení vzdálených lokalit bude realizováno pomocí VPN spojů. SLA garantuje dohled služby v rozsahu 24/7/365, veškerá parametrizace a dodávka technologií bude provedena na klíč podle zadávací dokumentace. Telefónica také zajistí SPOC (Single Point Of Contact, jednotné kontaktní místo) pro řešení všech incidentů v oblasti služeb centra.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.