- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Callcentrum součástí webového klienta IS K2
Webový klient IS K2 4WEB od společnosti K2 atmitec byl obohacen o další funkčnost – Callcentrum. Callcentrum je úzce provázáno s modulem Marketing, který byl spuštěn ve webovém klientovi na podzim loňského roku. Základem Callcentra je přímé napojení Informačního systému K2 na telefonní ústřednu, díky čemuž mohou operátoři naplno využívat předpřipravené řešení. S pomocí automatizace pak dochází k významné časové úspoře a snadnějšímu vytváření záznamu. Mezi hlavní výhody Callcentra patří automatická evidence všech hovorů, které jsou zaznamenávány do položkového seznamu. Z tohoto seznamu lze poté opakovaně volat na všechna uložená čísla. Další výhodou je možnost sledování a vyhodnocování statistik hovorů – nepřijaté/odchozí/příchozí hovory, délka hovorů, vytíženost operátorů atd.


V rámci jednotlivých hovorů mohou uživatelé zapisovat či ukládat komentář a následně z něj pomocí jednoduchého akčního tlačítka vytvářet aktivity typu vytáčený telefon, úkol, odeslaný e-mail, informace a další. Aktivitu lze zapsat k dané kontaktní osobě či firmě.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |