Avaya oznámila novou verzi one-X Agent

Společnost Avaya oznámila vydání nové verze své sady desktopových aplikací určené pro zákaznická centra. Nová aplikace Avaya one-X Agent obsahuje vylepšení, která zvyšují produktivitu a nákladovou efektivitu současných virtuálních zákaznických center a umožňují pracovat flexibilněji. Mezi tato vylepšení patří např. zjednodušené uživatelské rozhraní, vestavěné video a zlepšené možnosti nasazování aplikace. Přepracované uživatelské rozhraní pomáhá zjednodušit správu pracovního úkolu pro uživatele a současně odpovědět více dotazů při prvním kontaktu se zákaznickým centrem. Uživatelské rozhraní rovněž obsahuje nové funkce, jako např. integrovaný seznam kontaktů s funkcemi „click and call“ a „drag and drop“, pro konferenční hovory a přesměrování.



Z pohledu administrace umožňuje Avaya one-X Agent rozšíření a správu operací zákaznického centra jednoduchým a nákladově efektivním způsobem. Instalaci Avaya one-X Agent lze nyní jednoduše upravit pomocí standardního nástroje Microsoft Installer a může běžet na pozadí bez nutnosti jakékoliv interakce operátora zákaznického centra. To eliminuje dodatečné náklady a čas spojený s individuálními instalacemi, neboť návštěvy domácností a vzdálených kanceláří kvůli instalaci IT nejsou s one-X Agent již nutné. Administrátoři mohou rovněž určit funkce, které jsou pro operátora dostupné a získávají tím větší kontrolu.

Dalším klíčovým vylepšením v Avaya one-X Agent je vestavěné video, rozvíjející se nástroj zákaznických center, s nímž jsou vizuální interakce stejně jednoduché jako telefonní hovor. Operátoři pracující z domova či ze vzdálených kanceláři mohou spolupracovat s kolegy přes vizuální komunikaci, jako by byli ve stejné kanceláři. S videem je dynamičtější i komunikace se zákazníkem, ať již přes počítač nebo přes kiosky. Spolupráce přes video je součástí rozšiřující se sady komunikačních možností Avaya one-X Agent, které budou v následující verzi v příštím roce obsahovat rovněž systém okamžitého zasílání zpráv a TTY (teletype).


 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.