facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Avaya oznámila novou verzi one-X Agent

Společnost Avaya oznámila vydání nové verze své sady desktopových aplikací určené pro zákaznická centra. Nová aplikace Avaya one-X Agent obsahuje vylepšení, která zvyšují produktivitu a nákladovou efektivitu současných virtuálních zákaznických center a umožňují pracovat flexibilněji. Mezi tato vylepšení patří např. zjednodušené uživatelské rozhraní, vestavěné video a zlepšené možnosti nasazování aplikace. Přepracované uživatelské rozhraní pomáhá zjednodušit správu pracovního úkolu pro uživatele a současně odpovědět více dotazů při prvním kontaktu se zákaznickým centrem. Uživatelské rozhraní rovněž obsahuje nové funkce, jako např. integrovaný seznam kontaktů s funkcemi „click and call“ a „drag and drop“, pro konferenční hovory a přesměrování.



Z pohledu administrace umožňuje Avaya one-X Agent rozšíření a správu operací zákaznického centra jednoduchým a nákladově efektivním způsobem. Instalaci Avaya one-X Agent lze nyní jednoduše upravit pomocí standardního nástroje Microsoft Installer a může běžet na pozadí bez nutnosti jakékoliv interakce operátora zákaznického centra. To eliminuje dodatečné náklady a čas spojený s individuálními instalacemi, neboť návštěvy domácností a vzdálených kanceláří kvůli instalaci IT nejsou s one-X Agent již nutné. Administrátoři mohou rovněž určit funkce, které jsou pro operátora dostupné a získávají tím větší kontrolu.

Dalším klíčovým vylepšením v Avaya one-X Agent je vestavěné video, rozvíjející se nástroj zákaznických center, s nímž jsou vizuální interakce stejně jednoduché jako telefonní hovor. Operátoři pracující z domova či ze vzdálených kanceláři mohou spolupracovat s kolegy přes vizuální komunikaci, jako by byli ve stejné kanceláři. S videem je dynamičtější i komunikace se zákazníkem, ať již přes počítač nebo přes kiosky. Spolupráce přes video je součástí rozšiřující se sady komunikačních možností Avaya one-X Agent, které budou v následující verzi v příštím roce obsahovat rovněž systém okamžitého zasílání zpráv a TTY (teletype).


 
  

- PR -

50(v)tipů paní Teskové #2: SIEM aneb jak se z logů dělá příběh a z příběhu varování

Teskalab LogoV minulém díle jsme si povídali o tom, co je to log management a proč je důležitý. Je to takový základ IT hygieny. Něco jako kartáček na zuby pro vaše IT. A řekněme si na rovinu, žádná velká zábava s ním není, ale zkuste to měsíc bez něj a líbit se vám to nebude. Dneska ale půjdeme o krok dál. Protože když už máte logy, je čas se na ně nejen dívat, ale také s nimi pracovat. A to se nejsnáze dělá tak, že se jim naučíte rozumět. Dovolte mi, abych vám představila dalšího hrdinu kybernetické bezpečnosti: SIEM.