- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (47)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (42)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
Avaya oznámila novou verzi one-X Agent
Společnost Avaya oznámila vydání nové verze své sady desktopových aplikací určené pro zákaznická centra. Nová aplikace Avaya one-X Agent obsahuje vylepšení, která zvyšují produktivitu a nákladovou efektivitu současných virtuálních zákaznických center a umožňují pracovat flexibilněji. Mezi tato vylepšení patří např. zjednodušené uživatelské rozhraní, vestavěné video a zlepšené možnosti nasazování aplikace. Přepracované uživatelské rozhraní pomáhá zjednodušit správu pracovního úkolu pro uživatele a současně odpovědět více dotazů při prvním kontaktu se zákaznickým centrem. Uživatelské rozhraní rovněž obsahuje nové funkce, jako např. integrovaný seznam kontaktů s funkcemi „click and call“ a „drag and drop“, pro konferenční hovory a přesměrování.
Z pohledu administrace umožňuje Avaya one-X Agent rozšíření a správu operací zákaznického centra jednoduchým a nákladově efektivním způsobem. Instalaci Avaya one-X Agent lze nyní jednoduše upravit pomocí standardního nástroje Microsoft Installer a může běžet na pozadí bez nutnosti jakékoliv interakce operátora zákaznického centra. To eliminuje dodatečné náklady a čas spojený s individuálními instalacemi, neboť návštěvy domácností a vzdálených kanceláří kvůli instalaci IT nejsou s one-X Agent již nutné. Administrátoři mohou rovněž určit funkce, které jsou pro operátora dostupné a získávají tím větší kontrolu.
Dalším klíčovým vylepšením v Avaya one-X Agent je vestavěné video, rozvíjející se nástroj zákaznických center, s nímž jsou vizuální interakce stejně jednoduché jako telefonní hovor. Operátoři pracující z domova či ze vzdálených kanceláři mohou spolupracovat s kolegy přes vizuální komunikaci, jako by byli ve stejné kanceláři. S videem je dynamičtější i komunikace se zákazníkem, ať již přes počítač nebo přes kiosky. Spolupráce přes video je součástí rozšiřující se sady komunikačních možností Avaya one-X Agent, které budou v následující verzi v příštím roce obsahovat rovněž systém okamžitého zasílání zpráv a TTY (teletype).
duben - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13.5. | Konference ISSS 2024 |
15.5. | Digitalizácia procesov vo výrobe a obchode |
15.5. | Kontajnery v praxi 2024 - Bratislava |
22.5. | Cloud Computing Conference 2024 |
Formulář pro přidání akce
16.5. | Virtuální konference "Security as a Service"... |
22.5. | DYTRON EXPERIENCE FORUM 2024 |
13.6. | Konference ABIA CZ 2024: Inovacemi k růstu |