Avaya oznámila novou verzi one-X Agent

Společnost Avaya oznámila vydání nové verze své sady desktopových aplikací určené pro zákaznická centra. Nová aplikace Avaya one-X Agent obsahuje vylepšení, která zvyšují produktivitu a nákladovou efektivitu současných virtuálních zákaznických center a umožňují pracovat flexibilněji. Mezi tato vylepšení patří např. zjednodušené uživatelské rozhraní, vestavěné video a zlepšené možnosti nasazování aplikace. Přepracované uživatelské rozhraní pomáhá zjednodušit správu pracovního úkolu pro uživatele a současně odpovědět více dotazů při prvním kontaktu se zákaznickým centrem. Uživatelské rozhraní rovněž obsahuje nové funkce, jako např. integrovaný seznam kontaktů s funkcemi „click and call“ a „drag and drop“, pro konferenční hovory a přesměrování.



Z pohledu administrace umožňuje Avaya one-X Agent rozšíření a správu operací zákaznického centra jednoduchým a nákladově efektivním způsobem. Instalaci Avaya one-X Agent lze nyní jednoduše upravit pomocí standardního nástroje Microsoft Installer a může běžet na pozadí bez nutnosti jakékoliv interakce operátora zákaznického centra. To eliminuje dodatečné náklady a čas spojený s individuálními instalacemi, neboť návštěvy domácností a vzdálených kanceláří kvůli instalaci IT nejsou s one-X Agent již nutné. Administrátoři mohou rovněž určit funkce, které jsou pro operátora dostupné a získávají tím větší kontrolu.

Dalším klíčovým vylepšením v Avaya one-X Agent je vestavěné video, rozvíjející se nástroj zákaznických center, s nímž jsou vizuální interakce stejně jednoduché jako telefonní hovor. Operátoři pracující z domova či ze vzdálených kanceláři mohou spolupracovat s kolegy přes vizuální komunikaci, jako by byli ve stejné kanceláři. S videem je dynamičtější i komunikace se zákazníkem, ať již přes počítač nebo přes kiosky. Spolupráce přes video je součástí rozšiřující se sady komunikačních možností Avaya one-X Agent, které budou v následující verzi v příštím roce obsahovat rovněž systém okamžitého zasílání zpráv a TTY (teletype).


 
  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.