- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Avaya oznámila novou verzi one-X Agent
Společnost Avaya oznámila vydání nové verze své sady desktopových aplikací určené pro zákaznická centra. Nová aplikace Avaya one-X Agent obsahuje vylepšení, která zvyšují produktivitu a nákladovou efektivitu současných virtuálních zákaznických center a umožňují pracovat flexibilněji. Mezi tato vylepšení patří např. zjednodušené uživatelské rozhraní, vestavěné video a zlepšené možnosti nasazování aplikace. Přepracované uživatelské rozhraní pomáhá zjednodušit správu pracovního úkolu pro uživatele a současně odpovědět více dotazů při prvním kontaktu se zákaznickým centrem. Uživatelské rozhraní rovněž obsahuje nové funkce, jako např. integrovaný seznam kontaktů s funkcemi „click and call“ a „drag and drop“, pro konferenční hovory a přesměrování.


Z pohledu administrace umožňuje Avaya one-X Agent rozšíření a správu operací zákaznického centra jednoduchým a nákladově efektivním způsobem. Instalaci Avaya one-X Agent lze nyní jednoduše upravit pomocí standardního nástroje Microsoft Installer a může běžet na pozadí bez nutnosti jakékoliv interakce operátora zákaznického centra. To eliminuje dodatečné náklady a čas spojený s individuálními instalacemi, neboť návštěvy domácností a vzdálených kanceláří kvůli instalaci IT nejsou s one-X Agent již nutné. Administrátoři mohou rovněž určit funkce, které jsou pro operátora dostupné a získávají tím větší kontrolu.
Dalším klíčovým vylepšením v Avaya one-X Agent je vestavěné video, rozvíjející se nástroj zákaznických center, s nímž jsou vizuální interakce stejně jednoduché jako telefonní hovor. Operátoři pracující z domova či ze vzdálených kanceláři mohou spolupracovat s kolegy přes vizuální komunikaci, jako by byli ve stejné kanceláři. S videem je dynamičtější i komunikace se zákazníkem, ať již přes počítač nebo přes kiosky. Spolupráce přes video je součástí rozšiřující se sady komunikačních možností Avaya one-X Agent, které budou v následující verzi v příštím roce obsahovat rovněž systém okamžitého zasílání zpráv a TTY (teletype).
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |