facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Analýzy - 26. 3. 2007

Strategie zaměřující se přímo na zákazníky jsou efektivnější

kontaktni_centra_713.jpgProdejní a marketingové kampaně, jež oslovují klienty, kteří k takovému kontaktu dali souhlas, jsou až 200krát efektivnější než telefonické kontaktování potenciálních zákazníků ze seznamu. Tato skutečnost vyšla najevo v průzkumu, který uspořádala společnost Dimension Data a zveřejnila ve své zprávě Global Contact Centre Benchmarking Report 2007. Tato zpráva, jež zkoumala 403 kontaktních center ve 42 zemích, potvrdila, že marketingové kampaně vycházející z předchozího svolení nebo věrnostních programů jsou mnohem efektivnější. Odchozí hovory směřované na stávající zákazníky a schůzky domlouvané na základě kvalifikovaného průzkumu jsou 225krát a 212krát účinnější než obvolávání seznamu potenciálních zákazníků.

V souvislosti se zaváděním zákonů o ochraně soukromí zpráva poukazuje na celkový pokles odchozích telefonických hovorů směřovaných náhodným zákazníkům. Průměrný počet telefonických kontaktů náhodným zákazníkům se v loňském roce vrátil na stejnou úroveň, na jaké byl v roce 2001, tedy na 1,2 miliony hovorů ročně – to představuje pokles o více než půl milionu hovorů (vrcholu bylo dosaženo v roce 2003, kdy počet hovorů přesáhl 1,7 milionu). Tento pokles je nejvýraznější v těch regionech, kde jsou v platnosti seznamy lidí, kteří si nepřejí být kontaktováni s nabídkami (Do-Not-Call lists).

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.